Na Slovensku ti zaplatia aj 3 000 eur. GymBeam spustil veľký nábor nových zamestnancov

  • GymBeam je najrýchlejšie rastúca fitness značka v Európe a aktuálne je aj jedným z najväčších distribútorov výživových doplnkov
  • Je to aj vďaka ponuke viac ako 9 000 produktov a 125 značiek určených nielen pre športovcov
  • Teraz do svojich radov hľadá schopných ľudí, ktorým ponúka zaujímavý plat a benefity, ktoré stoja za povšimnutie
gymm
GymBeam
  • GymBeam je najrýchlejšie rastúca fitness značka v Európe a aktuálne je aj jedným z najväčších distribútorov výživových doplnkov
  • Je to aj vďaka ponuke viac ako 9 000 produktov a 125 značiek určených nielen pre športovcov
  • Teraz do svojich radov hľadá schopných ľudí, ktorým ponúka zaujímavý plat a benefity, ktoré stoja za povšimnutie

Značka GymBeam už dosiahla míľnik štyroch miliónov zákazníkov a v roku 2020 sa môže pochváliť zvýšením zisku o 72 % na viac ako 182-tisíc eur. Tržby spoločnosti narástli o 78 % na 34,80 miliónov eur, uvádza Finstat.

Táto firma má v súčasnosti viac ako 230 zamestnancov, pracuje v nej 12 národností a priemerný vek sa pohybuje na úrovni 28 rokov. Značka aj v týchto mesiacoch rýchlo rastie. Rozširuje sa najmä o pozície v marketingu, logistike, ako aj IT a dátovej vede.

Považuje sa za lídra inovátorov, má preto veľký záujem o nábor špecialistov na automatizáciu skladov a robotiku, keďže v súčasnosti transformuje svoje skladové priestory na jeden z najviac robotizovaných a automatizovaných priestorov v regióne.

Spoločnosť má momentálne otvorených hneď niekoľko voľných pracovných pozícii, či už na Slovensku alebo v rámci Európy.

CEO GymBeam Dalibor Cicman na LinkedIn dáva do pozornosti napríklad pozíciu, na ktorej si môžeš zarobiť od 2 000 do 3 000 eur.

„Hľadáme skúseného produkťáka do softvérového tímu, ktorý by nám pomohol s budovaním skvelého medzinárodného eCommerce projektu,“ napísal na sociálnej sieti.

zdroj: Finstat/GymBeam

Hľadá sa aj dátový inžinier, ktorý sa chce stať expertom na ETL, dátové sklady a dátové obchody v najväčšej e-commerce platforme pre 160 miliónov fitness nadšencov v regióne strednej a východnej Európy. Ponúkaný plat je od 1 300 do 2 200 eur.

zdroj: Finstat/GymBeam

Za 1 200 eur sa môžeš stať aj manažérom predajne v Maďarsku a za 1 400 eur marketingovým asistentom v Rumunsku. Voľná je taktiež pozícia asistenta v predajni v Prahe, tu by si si zarobil okolo 1 200 eur. Ako skladový operátor si vieš v Košiciach zarobiť 925 eur. Na Slovensku hľadá značka aj recruitera s platovým ohodnoteným do 1 800 eur.

Benefity

Firma deklaruje, že zamestnancom ponúka skutočne flexibilný pracovný čas a možnosť pracovať odkiaľkoľvek. Všetky nadčasy sa tu vyplácajú automaticky s vyššou sadzbou. Ak sa ti narodí dieťa, dostaneš týždeň dovolenky navyše.

zdroj: GymBeam - Na e-commerce scéne patrí GymBeam, Alza či Mall k dlhoročným hráčom, ktorý investujú nemalé peniaze do brandingu.

V centrále spoločnosti ti bude k dispozícii aj strešná posilňovňa pod holým nebom. Dostaneš tiež členstvo v telocvičniach a rekreačných zariadeniach a v e-shope majú zamestnanci možnosť nakupovať za nákladové ceny. V centrále sa celému tímu rozdávajú obedy za symbolické 1 euro.

Ak tu začneš pracovať, v ponuke je aj vypracovanie plánu osobného rozvoja, možnosť využívať coworkingové priestory v Brne, Prahe, Budapešti či e-learningové kurzy na LinkedIn a Udemy.

zdroj: GymBeam

„Našou hlavnou charakteristikou je, že si stanovujeme ambiciózne ciele a snažíme sa ich rýchlo splniť, pričom sa snažíme urobiť niečo navyše. Výsledkom je, že náš úspech je založený na včasnom a flexibilnom dodaní našich projektov, plnení neočakávaných interných cieľov a presahovaní očakávaní našich klientov,“ uvádza firma.

Nový TV spot

GymBeam najnovšie oznámil aj spustenie v poradí už druhej televíznej kampane a to hneď v piatich krajinách – na Slovensku, v Česku, Rumunsku, Maďarsku a Slovinsku.

Výber reklamnej a mediálnej agentúry prebiehal pomocou tendra, do ktorého sa prihlásilo viacero uchádzačov. O mediálny plán sa GymBeamu postaral Mindshare – globálna mediálna agentúra s pôsobením vo viac ako 86 krajinách. Kreatívny koncept si zase vytendroval Triad. 

Posolstvo kampane je jasné. Chceme ukázať ľuďom, že naše široké portfólio, ktoré pozostáva z vyše 9 000 produktov, vie uspokojiť každého. Či už je niekto profi športovec zápasiaci v Oktagone, alebo aktívne žijúci človek, ktorý si ide zabicyklovať po práci alebo zahrať s priateľmi basketbal. Sme tu, aby sme dodali energiu každému. Naším cieľom je osloviť širšiu skupinu ľudí a posilniť top of mind znalosť značky,” prezradila Mária Cicmanová, marketingová riaditeľka v GymBeam. 

Vlado Kurek kreatívny riaditeľ Triad ďalej uvádza. „Hľadali sme princíp, v ktorom vieme spojiť viacero odlišných športov do príbehu, v ktorom náhly pokles energie vyrieši značka GymBeam. Myslíme, že sme ho našli a spolu s produkciou Playground13 a režisérom Pepe Erenbergerom sme tomu dali moderný, dynamický look.” 

Spot má možnosť verejnosť vidieť na viac ako 30 televíznych staniciach alebo online. Zahralo si v ňom 9 hercov a produkčný a post produkčný tím bol zložený z 50 ľudí. 

Nová značka

Spoločnosť už stihla predstaviť aj vlastnú novú značku prémiového športového oblečenia STRIX. 

„Strix je značka športového oblečenia prvotriednej kvality a je určená náročným zákazníkom, ktorí hľadajú spojenie funkčnosti a moderného minimalistického dizajnu,” uviedol Dalibor Cicman.

zdroj: GymBeam

Za celým vizuálom značky STRIX stojí talentovaný dizajnér a zároveň art director GymBeam Ján Šandala. „Pri tvorbe značky Strix sme reagovali nielen na individuálne požiadavky a podnety športovcov, s ktorými dlhodobo spolupracujeme, ale aj na dopyt zákazníkov po pohodlnom a kvalitnom oblečení na voľný čas,” uviedol Šandala. 

V portfóliu spoločnosti GymBeam sa okrem značky STRIX nachádzajú ďalšie štyri privátne značky GymBeam, BeastPink, Vanavita a GymBeam clothing. V roku 2020 tvorili približne 30 % sortimentu e-shopu, prinášali až 70 % tržieb a viac ako 80 % hrubého zisku. 

Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy

Zdroj: GymBeam

Najnovšie videá

Trendové videá