Adam objavil dieru na trhu, spojil bistro a potraviny: Slováci stále nevedia, čo sa skrýva za značkami EKO a BIO
- Miesto, kde si nie len nakúpiš, ale aj vychutnáš šálku kávy
- Nový koncept v Poprade je spojením remeselných potravín a bistra
- Na čele prevádzky stoja dve firmy – Ekofarma Važec a značka Dobré časy
- Miesto, kde si nie len nakúpiš, ale aj vychutnáš šálku kávy
- Nový koncept v Poprade je spojením remeselných potravín a bistra
- Na čele prevádzky stoja dve firmy – Ekofarma Važec a značka Dobré časy
Na podnikateľskej scéne pôsobia vyše 10 rokov. Adam Šterbák má pod palcom sieť pivných domov Dobré časy a Petra Šavelová zas Ekofarmu Važec. Dvojica stavila na poriadne netradičný biznis a do srdca Popradu priniesli BEŇOVSKÝ bistro & market. Spojili remeselné potraviny a bistro.
„My v Dobrých časoch máme skúsenosti s gastrom a na Ekofarme majú skúsenosti s chovom, prvovýrobou a kvalitným produktom ako takým,“ začína rozprávanie Adam.
„A keďže nám nie je jedno, aké potraviny konzumujeme alebo aká je kvalita potravín dostupných v bežných reťazcoch, rozhodli sme sa, že ideme týmto edukačným projektom ľudom vysvetľovať a ukazovať, aký je rozdiel medzi mäsom či domácimi vajíčkami z Ekofarmy a bežne dostupnými produktami v supermarketoch,“ vyjadril sa pre Startitup.
Zároveň sa rozhodli upozorniť na fakt, že menej je niekedy viac. „Stačí prestať plytvať potravinami, naučiť sa využívať kompletnú potravinu ako takú, kupovať naozaj kvalitné potraviny z overených zdrojov a nakupovať menej a častejšie čerstvé potraviny. Nie nadarmo sa hovorí, sme to, čo jeme,“ opisuje podnikateľ.
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
Nezastavila ich ani pandémia
BEŇOVSKÝ otvoril svoje brány koncom roka 2021, keď Slovensko sužovala už tretia vlna pandémie. „Nad neúspechom nášho projektu sme popravde ani nerozmýšľali. Inak by sme to ani neotvárali.“
„Vidíme a veríme, že je čoraz častejšie na stole diskusia, čo konzumujeme, v akej kvalite a miere. Preto sme náš koncept otvárali teraz a nehľadeli sme na momentálnu pandemickú situáciu – veď predsa jesť musíme, či tu Covid-19 je, alebo nie je,“ vysvetľuje majiteľ.
Adam tiež dodáva, že každou návštevou a rozhovorom so zákazníkmi sa uisťuje v tom, že to urobili presne včas a na mieste.
„Pri tejto kríze mnoho ľudí začalo rozmýšľať nad tým, že sme si doteraz žili v podstate veľmi dobre a na nejakú pandémiu sme vôbec nemysleli. Táto doba nám len pripomína to, že zdravie máme iba jedno.“
Pre odomknutie obsahu zadaj svoj e-mail
Registrácia a platba bude dokončená po zadaní e-mailu.
Staň sa členom Startitup PREMIUM
a získaj neobmedzený prístup.
Predplatné môžeš zrušiť kedykoľvek.
V článku sa po odomknutí dozvieš
- Stavili na dve veľké značky a vytvorili remeselné potraviny v spojitosti s bistrom. Netradičný koncept si Slováci zamilovali
- Slováci stále netušia, čo sa skrýva za značkami EKO a BIO. V začiatkoch podnikania ich preto čakala náročná úloha
- Podnikanie na Slovensku nie je jednoduché. Po akej zmene podnikatelia túžia už roky?
- Čo všetko remeselné potraviny a bistro BEŇOVSKÝ ponúkajú?
Po odomknutí tiež získaš
- Články bez reklám
- Neobmedzený prístup k viac ako 75 000 článkom
- Exkluzívne benefity
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy