V La Donuterii si zarobíš aj 5 000 eur. Slovenská značka mieri do Dubaja aj Paríža, jej tržby sa šplhajú k 800-tisíc eurám
- La Donuteria Group sa darí a otvára svoje nové prevádzky nielen v 14 krajinách Európy, ale už aj v USA, Kanade, Dubaji a Ázii
- Ide o jeden z globálne najrýchlejšie rastúcich „donut franchise“ konceptov celosvetovo
- V odmeňovaní zamestnancov tu nie je žiaden strop
- La Donuteria Group sa darí a otvára svoje nové prevádzky nielen v 14 krajinách Európy, ale už aj v USA, Kanade, Dubaji a Ázii
- Ide o jeden z globálne najrýchlejšie rastúcich „donut franchise“ konceptov celosvetovo
- V odmeňovaní zamestnancov tu nie je žiaden strop
Značku La Donuteria už zrejme netreba nikomu obzvlášť predstavovať. Nielen medzi Slovákmi tento sladký biznis zabodoval na plnej čiare. Spoločnosť La Donuteria Group, za ktorou stojí jej CEO Peter Straňák, v roku 2020 zvýšila zisk o 277 % na viac ako 172-tisíc eur. Aj napriek kríze v gastre a pandemickému obdobiu tejto firme narástli tržby o 71 % a presahujú 793-tisíc eur, uvádza Finstat.
„Podarilo sa nám počas minulého roka navýšiť počet našich pobočiek La Donuteria o takmer 300 % a aktuálne už máme podpísaných viac ako 60 franšízových pobočiek v 16 krajinách,“ prezradil pre Startitup Peter Staňák.
La Donuteria otvorila a aj čoskoro otvára ďalšie svoje pobočky aj v takých mestách ako Mníchov, Budapešť, Praha, Paríž, Barcelona, Dublin, Dubaj, Abu Dabí, Riyadh a mnohé ďalšie.
„Sme radi, že sa náš koncept overil ako ‚pandemic-resistant‘, teda odolný voči takým komplikáciám ako pandémia, a že sme sa stali najväčšou slovenskou franšízovou sieťou, ktorá dokáže takéto silné franšízové know-how úspešne exportovať do celého sveta. Zároveň nás veľmi napĺňa, že dokážeme naším franšízovým partnerom pomôcť splniť si ich vlastné sny ohľadom vlastného podnikania.“
Plat od 3 000 eur mesačne
La Donuteria aktuálne hľadá skúseného „Senior Marketing a Brand Managera“, ktorý by firme pomohol rozširovať ďalej love brand značky aj na Slovensku, aj na spomínaných nových trhoch.
„Myslíme si, že to je unikátna pozícia a na naše slovenské pomery celkom vzácna príležitosť, ako realizovať zaujímavé marketingové a brand aktivity a projekty v takýchto atraktívnych lokalitách,“ tvrdí zakladateľ značky.
Tvojou úlohou bude ďalej rozvíjať príbeh La Donuterie a pomáhať jej ďalej rásť. Na túto pozíciu sa hodí silný idea-maker, ktorý má hlavu plnú nápadov, aby vedel odpromovať takú silnú značku ďalej.
Nemal by si sa báť výziev a zíde sa, ak patríš medzi ľudí, ktorí radi prekonávajú svoje ciele. Bude ti poskytnutý priestor na návrh, plánovanie, prípravy, ako aj realizáciu či vyhodnocovanie marketingových projektov.
Pre odomknutie obsahu zadaj svoj e-mail
Registrácia a platba bude dokončená po zadaní e-mailu.
Staň sa členom Startitup PREMIUM
a získaj neobmedzený prístup.
Predplatné môžeš zrušiť kedykoľvek.
V článku sa po odomknutí dozvieš
- Svoj príbeh začala La Donuteria písať pred približne štyrmi rokmi v malej prevádzke na Šafárikovom námestí v Bratislave
- Aktuálne už má podpísaných viac ako 60 franšízových pobočiek v 16 krajinách sveta
- Záujemcovi o prácu ponúka jedinečnú príležitosť zarobiť si tisíce eur mesačne
- Aké novinky vo svojich prevádzkach chystajú?
- Ako vznikol ich jedinečný dizajn, kde čerpajú inšpiráciu?
Po odomknutí tiež získaš
- Články bez reklám
- Neobmedzený prístup k viac ako 75 000 článkom
- Exkluzívne benefity