Jonáš v 19 rokoch predstavil svetovo unikátny produkt. Teraz boduje s novým biznisom zo Zanzibaru
- V módnom odvetví prerazil nápadom na výrobu unikátnych drevených batohov
- Nakoniec ho však zlákala cesta umenia zo Zanzibaru a marketing
- V módnom odvetví prerazil nápadom na výrobu unikátnych drevených batohov
- Nakoniec ho však zlákala cesta umenia zo Zanzibaru a marketing
V minulosti sme ti priniesli podnikateľský príbeh vtedy len 19-ročného Jonáša Kuru, ktorý si vysníval pekný, ľahký a pohodlný ruksak s pridanou hodnotou. Taký však na trhu nebolo možné zohnať. Jonáš sa preto chopil príležitosti, začal experimentovať s drevom, spolu s Petrom Starým kreslil návrhy, až kým nevznikol do detailov vyladený Woodbag.
O tom, že tento ruksak bol skutočný unikát, svedčil aj fakt, že výroba jedného kusu zabrala až tri týždne. Aj keď Woodbag aj dnes vzbudzuje záujem ľudí, Jonáš sa rozhodol vydať iným smerom.
Pre odomknutie obsahu zadaj svoj e-mail
Registrácia a platba bude dokončená po zadaní e-mailu.
Staň sa členom Startitup PREMIUM
a získaj neobmedzený prístup.
Predplatné môžeš zrušiť kedykoľvek.
V článku sa po odomknutí dozvieš
- Najskôr trh zaujal ručnou výrobou drevených ruksakov, ktoré na chrbte ani necítiť
- Ako sám hovorí, nebol na rozvoj značky tým pravým hipsterom, ktorý by žil módou
- Pustil sa preto do nového biznisu, ktorý nakopol vďaka dovolenke v exotike
- Okrem toho stíha aj rozbeh nevšednej marketingovej platformy, ktorá značkám šetrí peniaze
- Zoznám sa s príbehom mladého podnikateľa Jonáša Kuru, ktorý dokazuje, že podnikania sa netreba báť
Po odomknutí tiež získaš
- Články bez reklám
- Neobmedzený prístup k viac ako 75 000 článkom
- Exkluzívne benefity
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy