Košický brand je drzý a kontroverzný. „Búrame stereotypy,“ hovorí zakladateľ
- Máš už dosť stereotypného a nudného oblečenia?
- Ak máš rád kontroverziu a výrazné kúsky, brand Mampici musíš spoznať
- Tu sa o ňom dozvieš viac
- Máš už dosť stereotypného a nudného oblečenia?
- Ak máš rád kontroverziu a výrazné kúsky, brand Mampici musíš spoznať
- Tu sa o ňom dozvieš viac
Značky s oblečením nielen vo svete, ale aj u nás rastú ako huby po daždi. Pre väčšinu z nich je ale veľmi náročné prežiť, keďže sú len „jednou z ďalších“ a v samotnej podstate nedokážu zaujať ničím výrazným.
Toto ale ani zďaleka nie je prípad košického brandu Mampiči, ktorý razantne búra všetky stereotypy nielen o názve značky, ale aj o dizajne jednotlivých produktov.
Ako značka vznikla, ako funguje a aké má plány? Na to sme sa už opýtali jej zakladateľa Matúša Murína.
- Čo viedlo k vzniku brandu a jeho názvu?
- Odkiaľ berú inšpiráciu?
- Pre koho je značka určená a majú o ňu Slováci záujem?
- Ktorý produkt sa najlepšie predáva?
- Plánujú ich sortiment rozšíriť?
Pre odomknutie obsahu zadaj svoj e-mail
Registrácia a platba bude dokončená po zadaní e-mailu.
Staň sa členom Startitup PREMIUM
a získaj neobmedzený prístup.
Predplatné môžeš zrušiť kedykoľvek.
V článku sa po odomknutí dozvieš
- Či Slovákov pohoršuje ich názov
- Ako prežili obdobie koronakrízy
- Koľko ľudí sa stará o chod celej firmy
- Čo musí mať firma, ktorá chce na slovenskom trhu s oblečením preraziť v takej veľkej konkurencii
Po odomknutí tiež získaš
- Články bez reklám
- Neobmedzený prístup k viac ako 75 000 článkom
- Exkluzívne benefity
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy