Slovenský podnik pobláznil Dubaj. Ponúka prácu za 7 000 eur mesačne
- Slovenské Mondieu v Dubaji hľadá teraz možno práve teba
- Úspešní uchádzači získajú letenky, ubytovanie a mesačný plat v tisíckach eur
- V Dubaji otvorilo Mondieu/Mondoux práve svoju druhú prevádzku
- Slovenské Mondieu v Dubaji hľadá teraz možno práve teba
- Úspešní uchádzači získajú letenky, ubytovanie a mesačný plat v tisíckach eur
- V Dubaji otvorilo Mondieu/Mondoux práve svoju druhú prevádzku
Mondieu je jednou z prvých slovenských firiem, ktorej sa podarilo úspešne expandovať do Arabských emirátov. V Dubaji prostredníctvom vlastných prevádzok otvára dvere šikovným Slovákom a Čechom. Do prevádzok v Spojených arabských emirátoch hľadá vedenie špičkových ľudí a to na lákavé pozície FMB Director/Marketing Director.
Naším cieľom je nájsť marketingového a kreatívneho guru, ktorý sa nebojí rozmýšľať ako globálny marketér. Približne 50 – 70 % času bude tráviť v Dubaji, má skúsenosti v oblasti marketingu a veľký cit pre gastro.
„Náplňou práce v meste snov, ktoré má neobmedzené možnosti, bude najmä dohľad a podieľanie sa na expanzii Mondieu/Mondoux do zahraničia,“ uvádza manažment značky Mondoux v Dubaji.
V hľadáčiku je aj vhodný kandidát na pozíciu Operačný manažér. Pod palcom by mal mať všetky miestne prevádzky, starať sa bude o ich pravidelnú kontrolu a plynulý chod.
Uchádzačom o túto pozíciu by preto nemal chýbať zmysel pre organizáciu práce, perfektný time management a skúsenosti s vedením tímu.
Do náplne práce operačného managera patrí tiež komunikácia s dodávateľmi, riadenie činností na regionálnej či oblastnej úrovni, silná prozákaznícka orientácia a schopnosť motivovať tím a vytvárať pozitívnu atmosféru na pracovisku. Vítaný je prehľad v aktuálnych trendoch gastronómie.
Ukážková kariérna výzva
Základnou požiadavkou pre obe ponúkané pozície sú skvelé komunikačné zručnosti, a to v ústnej aj písomnej forme. Keďže budeš pracovať v multikultúrnej metropole s medzinárodným rozsahom, samozrejmosťou by malo byť ovládanie anglického jazyka na vysokej úrovni.
Priprav sa na to, že budeš musieť mať či získať potrebný prehľad v legislatíve, operatíve, no nemala by ťa zaskočiť ani práca spojená s otváraním nových prevádzok, ako napríklad HR náborové procesy pre získanie nových zamestnancov.
Zabudnúť netreba na zvládanie stresových a náročných situácií, organizačné schopnosti sú „must“. Náplňou práce manažéra prevádzok je aj plánovanie obchodných stratégií spoločnosti a zodpovednosť za prezentáciu a rozvoj značky doma i v zahraničí.
Predpokladom je preto schopnosť maximálne navnímať DNA značky. Táto práca je vhodná pre človeka, ktorý má rád flexibilitu a nové výzvy a ktorý sa túži neustále posúvať vpred.
Ak si dávaš vysoké ciele, máš radosť z práce, ktorá je zároveň aj tvojou inšpiráciou, miluješ nové výzvy, cestovanie a nebojíš sa prevziať zodpovednosť, prejaviť sám iniciatívu a kreatívne nápady, tak Mondieu hľadá práve teba.
Letenku aj ubytovanie ti zabezpečia
Mondieu/Mondoux ti ako špičkovému zamestnancovi ponúkne priestor pre sebarealizáciu, kreativitu a tvoj odborný rast. Samozrejmosťou je preplatenie letenky, poskytnutie ubytovania i stravy v Dubaji či možnosť zabezpečenia víz pri dlhodobom pobyte.
Vhodný kandidát absolvuje aj odborné školenie priamo v dubajských prevádzkach Mondoux. Tešiť sa môžeš na flexibilný pracovný čas, odborné vzdelávanie podľa potrieb a preferencií, ale aj kredit do reštaurácií Mondieu.
„Mondieu/Mondoux je firma s otvoreným a priateľským pracovným prostredím, ktorá hľadá šikovných a kreatívnych ľudí, ale zároveň je ochotná sa prispôsobiť aj požiadavkám svojich špičkových zamestnancov. Cieľom je spokojnosť celého tímu.“
Na týchto ponúkaných pozíciách si môžeš zarobiť aj 7 000 eur mesačne. Ak ťa ponuky zaujali a chceš zabojovať o prácu snov, pošli svoj životopis a motivačný list na dubai@mondieu.sk.
Už druhá prevádzka v Dubaji
Treba tiež spomenúť, že Mondoux už otvoril svoje brány aj priamo pri najznámejšej pláži v srdci Dubai Marina v projekte Jumeiraj Beach Residence. Ten je známy aj ako JBR či The Beach.
Priamymi susedmi tejto prevádzky sú aj známi americkí gastro-velikáni ako The Cheescake Factory či P. F. Chang’s. Ide o vôbec prvý počin tohto druhu, ktorý sa podaril na tomto mieste Slovákom.
- Z rešpektu k lokálnej religiozite islamu sa značka rozhodla namiesto názvu Mondieu (zaužívané citoslovce – môj bože) nazvať prevádzky v Dubaji Mondoux (môj milý, môj sladký).
Dubai Marina, kde sa nová prevádzka Mondoux nachádza, je bohatá obytná a obchodná štvrť známa svojou krásnou plážou, rekreačnými komplexami svetových mien či známymi reštauráciami pod holým nebom.
Nábrežnú promenádu lemujú kaviarne, obchody a neďaleko sa nachádza aj päťhviezdičkový moderný hotel Address Beach Resort, ktorý má najvyššie posadený infinity rooftop bazén na svete.
Nachádza sa až 294 metrov nad zemou (77 poschodie) a dostal sa tak aj do Guinessovej knihy rekordov ako bazén s najlepším výhľadom na svete.
„Je to historický moment, pretože sme prvá slovenská firma, ktorá otvorila svoju pobočku priamo v štvrti Dubai Marina. Ide o významný počin aj v rámci slovenského gastro sektora, ktorý expanduje tam, kde sa to doteraz iným nepodarilo,” informuje manažment značky Mondoux v Dubaji.
Novootvorená prevádzka Mondoux v Dubaji potvrdzuje, že Slovákom sa v zahraničí darí a prinášame svetu koncepty, ktoré si nájdu svojich zákazníkov aj popri známych globálnych hráčoch.
Ponuka ľudí dostala
V novej pobočke Mondoux The Beach nájdete aj typické raňajkové špeciality vrátane kaší či croissantov alebo plnené vafle. „Medzi aktuálne najobľúbenejšie patria vajíčka Benedict, ktoré sa výborne dopĺňajú s avokádom alebo údeným lososom. Rovnako populárne sú aj naše mexické quesadillas na rôzne spôsoby, či už s kuracím mäsom alebo vegetariánske. Miestne menu perfektne dopĺňajú aj slovenské palacinky, presne také, aké si môžeš dať aj na pobočkách v Európe,” prezradil tím prevádzky.
Pokračovanie vo Veľkej Británii?
Okrem Spojených Arabských Emirátov sú v hre aj iné krajiny arabského sveta, kam sa chystá Mondieu expandovať. „Okrem Dubaja a hlavného mesta emirátov Abú Zabí plánujeme rozšíriť našu sieť aj do susednej Saudskej Arábie. Všetko je však zatiaľ vo veľmi skorom štádiu rokovaní s potenciálnymi franšízovými partnermi v daných regiónoch.“
Značka sa však rozhodne nechce sústrediť len na arabský trh. Rada by sa rozšírila aj do Veľkej Británie či iných krajín Európy a Ázie. Najpodstatnejšie je nájsť tých správnych partnerov a podporovateľov franšízy v daných krajinách.
„Usilovne na tom pracujeme a snažíme sa čoraz viac ľuďom v zahraničí predstaviť výnimočné produkty zo Slovenska.“
Mondieu Lab
Známa sieť kaviarní už pred časom otvorila na bratislavskom Hlavnom námestí aj celkom nový koncept s názvom Mondieu Laboratoire, ktorý chystá upgrade celého menu. Takzvaný Mondieu Lab je unikátny koncept laboratória, v ktorom ide o hru, šou a gastronomické zážitky.
Laboratoire je zatiaľ jedinečný koncept, ktorý značka nechá výlučne v priestore na Hlavnom námestí a pôjde tak o vlajkovú loď Mondieu. Ponuka tejto prevádzky bude pozostávať z celého dubajského know how a súčasťou bude aj rekonštrukcia priestorov, do ktorej sa zapoja architekti svetového formátu.
Momentálne si tu môžeš objednať limonádu zo zelenej kávy, yuzu matcha tonic či ovsené smoothie s kukuricou a himalájskou soľou. Prosecco bez gramu cukru či eclairs s mangovým pyré a zeleným čajom, po upgrade pribudnú novinky priamo z Dubaja, takže sa máš na čo tešiť.
Víziou značky je testovať nové zážitky a prinášať ich zákazníkom v ikonickom prostredí bývalého Roland Café, ktoré teraz spája prvky secesie a industriálneho štýlu.
Po požiari vlastník urobil veľkú rekonštrukciu, takže tím Mondieu dostal hotový zariadený priestor, ktorý si zariadil nábytkom a inventárom z prevádzok, ktoré počas korony zatvorili.
O Mondieu/Mondoux
Mondieu je sieť obľúbených reštaurácií, ktoré svojim zákazníkom ponúkajú modernú zážitkovú gastronómiu inšpirovanú francúzskou, ale aj medzinárodnou kuchyňou. Bistrá Mondieu patria podľa portálu TripAdvisor medzi najlepšie hodnotené prevádzky v Bratislave.
Prvá pobočka Mondieu vznikla v roku 2012 v centre bratislavského Starého Mesta a v súčasnosti funguje spolu už 10 bistro-kaviarní a reštaurácií v Prahe, Bratislave, Košiciach alebo v Dubaji. Celý koncept je založený na ponuke kvalitných zdravých a chutných jedál i nápojov, s dôrazom na zážitkovú gastronómiu v príjemnom prostredí, ale aj na značku s hravou komunikáciou.
Menu obsahuje bohatú ponuku chutných snackov, raňajok, obedov a večerí, ktoré potešia každého gurmána. Samozrejmosťou sú domáce dezerty, palacinky, horúca čokoláda, limonády, smoothies, lahodné vína či rôzne typy kávy a čajov. Na svoje si prídu aj vegetariáni a vegáni.
All you eat is love.
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy