Produkty s najlepším marketingom na slovenskom Facebooku
- Sociálne siete sú v tejto dobe skvelým marketingovým nástrojom. Veľa firiem si to uvedomuje a vynakladá veľké úsilie na to, aby ich facebookový či instagramový profil vyzeral tip-top. Veľakrát prioritne ani nejde o to naviesť ľudí na produkt, ktorý profil reprezentuje. Hlavným zámerom je byť virálny a šíriť sa samovoľne sieťou. Práve toto si stanovujú ako hlavný cieľ mnohé spoločnosti. Na svojich profiloch zdieľajú fotky, ktoré nás dostanú emóciou a úplne samovoľne klikneme na palec hore, prípadne rovno zdieľame. A takto jednoducho sa šíria do sveta. Vybrali sme tie naj facebookové profily s najkrajšími fotkami, ktoré like-neš len preto, že sa na ne skrátka dobre pozerá.
- Sociálne siete sú v tejto dobe skvelým marketingovým nástrojom. Veľa firiem si to uvedomuje a vynakladá veľké úsilie na to, aby ich facebookový či instagramový profil vyzeral tip-top. Veľakrát prioritne ani nejde o to naviesť ľudí na produkt, ktorý profil reprezentuje. Hlavným zámerom je byť virálny a šíriť sa samovoľne sieťou. Práve toto si stanovujú ako hlavný cieľ mnohé spoločnosti. Na svojich profiloch zdieľajú fotky, ktoré nás dostanú emóciou a úplne samovoľne klikneme na palec hore, prípadne rovno zdieľame. A takto jednoducho sa šíria do sveta. Vybrali sme tie naj facebookové profily s najkrajšími fotkami, ktoré like-neš len preto, že sa na ne skrátka dobre pozerá.
KOUN
Ich motto na Fb je: ,,Najlepšie gelato v meste, tak príďte a ochutnajte hviezdy. :)“
Na sociálnej sieti sa Koun prezentuje vkusne a nenásilne. Väčšina fotiek, ktoré postujú, obsahuje pekne nastylované pochúťky, ktoré u nich v predajni môžeš ochutnať. Človek má pri pohľade na ne chuť vybrať sa tam, nech je to kdekoľvek, kúpiť si svoj koláčik a tiež si spraviť takú peknú fotku.
foto: facebook.com
Starbucks Slovensko
Starbucks je povestný svojou virálnosťou. So #starbucks nemá núdzu o priam umelecké zábery na dennej báze od svojich zákazníkov. Keď ľudia pijú kávu so starým známym zeleno-bielym logom, majú nutkanie si to odfotiť a postnúť. Môžeš pomer ich ceny-kvality kávy odsudzovať koľko len chceš, sociálne média im prajú.
foto: facebook.com
Citroën
Citroën si na správe svojho facebookového profilu dá záležať. Nevidíme tu len nablýskané modely v rôznom prostredí ako u ostatných automobiliek. Snaží sa byť čo najbližšie k svojim „followerom“. Veľakrát vidíme fotky od spokojných zákazníkov z ich jázd, podporil aj Sagana, keď sa stal majstrom sveta, čo aspoň podľa like-ov a zdieľaní malo obrovský dosah. Veľa podobných produktov z vyššej cenovej kategórie často podceňuje sociálne siete ako vhodnú marketingovú stratégiu. To ale nie je prípad Citroënu. Či už im to v predaji pomáha, je už druhá vec.
foto: facebook.com
Simply cola
Red Bull prezentuje Simply colu na Facebook-u prekrásnymi „pinterest“ fotkami, ktoré sú zamerané na mladosť, zábavu a mladých a slobodných ľudí. Fotky šíria príjemný pocit a dobrú náladu a vždy na nich figuruje Simply Cola. Vzbudia v tebe pocit, že keď si ju dáš, aj ty budeš taký pekný a šťastný. Čo viac si od produktovej Fb stránky priať?
foto: facebook.com
Grand Hotel Kempinski High Tatras
Kempinski musí na správu svojich sociálnych sietí vynaložiť veľa peňazí alebo veľa úsilia. Samozrejme, fotogenické prostredie Vysokých Tatier im hrá do karát. Každopádne túto stránku like-ni len pre to potešenie z fotky ako z pohľadnice, ktoré pohľadí dušu v práci. A ak máš na to prostriedky, garantujem ti, že rovno aj bookneš izbu, lebo kto by odolal tomu luxusnému výhľadu.
foto: facebook.com
Nike Sportswear Česko / Slovensko
Nike, čo sa týka športových značiek, jednoznačne vedie. Popri základných fotkách svojich tenisiek a oblečenia v peknom prevedení, postuje fotografie s motivačnými citátmi, GIF-ká a najmä videá. Krátke videá sú teraz na sociálnych sieťach úplne top a majú najväčší dosah a Nike to vie. Je ale vidieť, že dostávajú materiál a jasný návod zo zahraničia.
foto: facebook.com
Tak čo, nemáš chuť ich liknuť? Ani nemusíš mať zámer ísť do Tatier behať v Nikeách a popíjať pri tom Simply Colu. Proste len kvôli tomu, že sa na ich fotky dobre pozerá.
zdroj titulnekj fotografie: facebook.com