TikTok je divoký západ sociálnych sietí. Kto si ho podchytí teraz, bude mať úspech
Let’s Talk Business, PS:Digital o sociálnej sieti TikTok
Do dnešnej epizódy relácie Let’s Talk Business prijal pozvanie zakladateľ agentúry PS:Digital Peter Šebo, ktorý nám porozprával o aktuálne stále populárnejšej sociálnej sieti TikTok. Tá je najmä na Slovensku veľmi prehliadaná v oblasti marketingu. To označuje za veľkú chybu, keďže je na nej už aktuálne kúpyschopná cieľovka a nielen deti, ako si mnohí myslia.
„Treba rozmýšľať aj z dlhodobejšieho hľadiska a budovať značku. To, že tam majú užívatelia dnes málo rokov a nie sú kúpyschopní neznamená, že to bude tak aj o 5 rokov. A pravé vtedy sa rozhodnú pre vašu značku.“
Zároveň vysvetľuje, ako na tejto sociálnej sieti fungujú algoritmy a čo konkrétne robiť a aký obsah tvoriť, aby ste mali vysoké čísla a boli populárnejší. Taktiež hovorí o čase, ktorý trávia ľudia na TikToku, ktorý je podobný ostatným sociálnym sieťam, ale zároveň vysvetľuje, o koľko viac obsahu tam skonzumujú. Okrem toho spomína aj úplne novú pracovnú pozíciu, ktorá vznikla vďaka tejto sociálnej sieti a volá sa content hunter. Čo táto pozícia znamená a mnoho ďalších zaujímavých vecí, sa dozvieš práve v našom rozhovore.
„Na TikToku ide o obsah, nie o kvalitu. Ľudia sa tam presúvajú, lebo tam nie je toľko reklám.“
Všetko dôležité o TikToku pre marketing a podnikanie sa dozviete už 24. 11. na unikátnej online konferencii All about TikTok.
Pre viac rozhovorov o biznise a podnikaní sleduj Let’s Talk Business.