Obchodný reťazec na Slovensku ohlásil radikálny krok. Ruší vec, na ktorú sme boli roky zvyknutí
- Spoločnosť Tesco pristupuje k revolučnému kroku
- Po viac ako 20 rokoch prestane s tlačou a distribúciou pravidelných týždenných letákov
- Spoločnosť Tesco pristupuje k revolučnému kroku
- Po viac ako 20 rokoch prestane s tlačou a distribúciou pravidelných týždenných letákov
Reťazec na Slovensku sa rozhodol zrušiť distribúciu pravidelných týždňových papierových letákov do domácností. Spoločnosť Tesco prestane s ich tlačou a distribúciou po viac ako 20 rokoch. S papierovými letákmi tohto reťazca sa tak Slováci úplne rozlúčia. Informuje o tom Tesco.
Zákazníci budú mať akciovú ponuku aj naďalej k dispozícii v digitálnej podobe. Leták nájdu vo svojej aplikácii Clubcard alebo na webovej stránke tesco.sk. Spoločnosť Tesco chce vďaka tomuto kroku zákazníkom dopriať ešte lepšiu hodnotu za peniaze.
Digitálny leták
„Od januára končíme s distribúciou promočného letáka vo fyzickej podobe do domácností, čo ročne prinesie úsporu 1 700 ton papiera. Posledný papierový leták si nájdu zákazníci vo svojich schránkach prvý januárový týždeň. Zákazníkov chceme motivovať, aby sa zaregistrovali v našej Clubcard aplikácii, ktorá im pomôže odomknúť výhodné ponuky ušité im na mieru,“ hovorí Diana Golanová, marketingová riaditeľka Tesca na Slovensku.
Spoločnosť už predtým podnikla kroky k ekologickejšiemu riešeniu v rámci ich pravidelných týždňových letákov. Ešte v marci 2022 bola zrušená ich distribúcia pre Košice a Bratislavu. V októbri 2022 reťazec prestal tlačiť letáky aj pre svoje predajne. Od januára tohto roku už nebudú v papierovej podobe existovať vôbec.
Zákazník o svoj leták ale nepríde. Aj naďalej bude dostupný v digitálnej forme na hlavnej stránke či v aplikácii Clubcard, kde nájde aj množstvo zaujímavých akcií.
„Náklady, ktoré ušetríme pozastavením tlače letáka a prechodom na digitálnu formu, investujeme do ponuky pre zákazníkov. Zákazníci Tesca sa môžu spoľahnúť, že aj vďaka tomuto kroku im budeme môcť naďalej prinášať skvelú hodnotu za peniaze, na čom teraz záleží viac ako kedykoľvek predtým,“ dodala Golanová.
O tejto zmene informoval reťazec aj na svojej webovej stránke. Okrem toho je cieľom spoločnosti znížiť aj dopad inflácie na zákazníkov. Tesco si preto pripravilo špeciálne zľavy pre seniorov, ktoré sú platné od januára 2023. Dôvodom má byť aj výskum sociálno-ekonomických rizík, na základe ktorého sa zistilo, že pod hranicou chudoby je už takmer pol milióna osôb.
Pokračovanie článku nájdeš na druhej strane. >>>
Pokračovanie článku nájdeš na ďalšej strane.