Legendárna slovenská značka je na predaj. Súčasťou ponuky sú všetky autorské práva

  • Legendárna značku preslávil Ivan Krajíček
  • O jej obnovu sa postaral spevák Martin Jakubec
  • Dnes ju ponúka na predaj
ivan krajíček repete martin jakubec
Ilustračný obrázok Facebook/reprofoto/Martin Jakubec
  • Legendárna značku preslávil Ivan Krajíček
  • O jej obnovu sa postaral spevák Martin Jakubec
  • Dnes ju ponúka na predaj

Značka legendárnej hudobnej relácie je na predaj. Relácia Repete, ktorá spájala zábavu, hudbu a súťaže, sa vysielala v 90. rokoch pravidelne každú nedeľu na obrazovkách Slovenskej televízie. Programom divákov sprevádzal Ivan Krajíček, ktorý reláciu režíroval a písal aj jej scenár.

Reláciu neskôr moderovala aj speváčka Zora Kolínska a o obnovu relácie sa v roku 2007 postaral spevák Martin Jakubec prostredníctvom televíznej šou Repete Návraty. Legendárnu značka však dnes Jakubec ponúka na predaj, pričom jej cena je na vyžiadanie.

Značka ho nestála ani tisíc eur

Pôvodná relácia Repete začala zanikať v roku 1997 po smrti Ivana Krajíčka. Istý čas ju viedla spomínaná zabávačka Zora Kolínska, avšak neskôr zanikla úplne. V roku 2007 požiadal Jakubec Úrad priemyselného vlastníctva Slovenskej republiky (ÚPV SR) o jej licenčnú a ochrannú známku. 

Ten si nezaregistroval iba samotnú značku, ale aj jej pokračovanie s názvom Repete Návraty a aj zaužívaný výraz „repeťáci“. Pre Plus Jeden Deň v roku 2021 povedal, že značku vtedy kúpil za symbolickú sumu. „Celé ma to vyšlo do tisíc eur,“ povedal spevák.

Po získaní všetkých práv reláciu obnovil a oslovil pôvodných interpretov, vrátane Dušana Grúňa, Lýdie Volejníčkovej, Zdena Sychru, Oľgy Szabovej, Evy Mázikovej, Moniky Stanislavovej a mnohých ďalších. Duch legendárneho programu ostal zachovaný, pretože vystúpenia prebiehali buď na halfplayback alebo za sprievodu Slovenského orchestra. 

So značkou Repete Návraty precestovala skupina spomínaných spevákov celé Slovensko a absolvovala viacero živých vystúpení. Spomínanému denníku vtedy povedal, že hodnota obchodného majetku a značky presahuje výšku astronomických 1,5 milióna eur. 

Značka Repete je na predaj

Relácia plná populárnych piesní pre pamätníkov sa až do roku 1993 volala Diskotéka pre starších. Dnes, teda o 30 rokov neskôr, už o značku nie je dostatočný záujem, a preto ju Jakubec dáva po dvoch rokoch na predaj opäť.

Milá umelecká obec, po dlhom zvážení sme sa rozhodli predať autorské práva, licencie a obchodnú značku legendárneho programu Repete ktorého sme držiteľmi,“ uvádza Jakubec v príspevku na Facebooku

Zároveň dodáva, že je spomínaná ponuka určená pre producenta, agentúru alebo televíziu, ktorá bude mať záujem naďalej spravovať práva na nestarnúce hudobné piesne a pokračovať vo výrobe zábavných programov a koncertnom turné pod značkou Repete.

Na konci oznamu uvádza mailovú adresu pre záujemcov a dodáva, že cena je na vyžiadanie. Niektorí používatelia Facebooku však z ponuky Jakubca nie sú nadšení. Obávajú sa, či značka skončí v rukách človeka, ktorý sa o ňu nedokáže adekvátne starať.

Pán Jakubec, zvážte to. Ja by som to nepredala, je to pre Vás stále biznis, ale vidím, že sa viac venujete politike, tak je to na vašom zvážení, samozrejme. Je to retro a spomienka na starých rodičov a moju mladosť,“ píše používateľka v komentároch pod príspevkom.

Zdroje: Plus Jeden Deň, Facebook

Najnovšie videá

Trendové videá