SaS končí, prichádza SASKA. Tieto snahy sú viac umelecké, ako reálne, odkazuje expert
- Názov SaS je už minulosťou
- Strana predstavila nový názov aj logo
- Názov SaS je už minulosťou
- Strana predstavila nový názov aj logo
Známa slovenská politická strana mení názov. Strana Sloboda a Solidarita po štrnástich rokoch prichádza s novým kampaňovým logom pre predčasné voľby do Národnej rady Slovenskej republiky.
SaS sa zmenila na SASKU
Po novom si strana Richarda Sulíka hovorí SASKA. Súčasne s novým názvom SASKA spustila aj kampaň MENÍME HRU. „Práve takto ju najčastejšie volajú ľudia. Je to krátky názov prispôsobený pre mobilné zariadenia, kde sú najmä mladí voliči,“ píše strana v tlačovej správe.
Tým podľa vlastných slov ponúka veľa tém – ekonomiku, verejné financie, práva žien a detí, duševné zdravie, práva LGBTI+, moderné vzdelávanie, spravodlivosť, podporu Ukrajiny a prozápadnú orientáciu krajiny.
„Áno, my naozaj meníme hru. Ideme do boja,“ povedal predseda strany Richard Sulík. Nové fotografie strany, ktoré nedávno členovia uverejnili na sociálnych sieťach, na slovenských internetoch doslova vybuchli. A okamžite sa ich chopili aj tvorcovia satirických stránok.
Zaujímavosťou však je, že za touto kampaňou stojí aj marketér Marek Prchal, ktorý stál za nedávnou kampaňou neúspešného prezidentského kandidáta Andreja Babiša.
„Marek Prchal pracoval s našimi tímlídrami a tímom v strane a rokujeme o ďalšej spolupráci,“ povedal pre Startitup k téme hovorca SASKY Ondrej Šprlák.
Nové logo, bilboardy a aj citylighty strany nájdeš v našej galérii.
„Rozhliadnite sa. Vidíte snáď na Slovensku niekoho iného, kto nemá žiadny korupčný škandál, kto drží slovo, kto má program zostavený naozajstnými expertmi, kto má viac ako 10 rokov skúseností, ako tieto konkrétne riešenia pre ľudí presadiť, kto sa neriadi ideológiou, ale zdravým rozumom a kto má úprimnú chuť postaviť tú najlepšiu možnú budúcnosť pre Slovensko?“ vraví Sulík.
„Všetci, ktorí nám veria, menia hru s nami. Nenechajú sa podplatiť rozhadzovaním, ktoré budú splácať naše deti. Už majú dosť chaotických amatérov. Zaujímajú ich konkrétne zmeny, pre ktoré sa mladým oplatí zostať na Slovensku. Chcú už konečne reálne výsledky. A chcú sebavedomé Slovensko, ktoré najlepšie vie, čo potrebuje,“ tvrdí.
Expert: Uvidíme, ako to bude fungovať
„Nechali si v názve sloboda a solidarita, ale používajú ich hovorový nickname. Možno je to pre nich spôsob, ako sa viac emočne dostať k ľuďom, pretože SASKA ich všetci volali. Uvidíme, ako to bude fungovať,“ hovorí pre Startitup riaditeľ prieskumnej agentúry AKO Václav Hřích.
Podľa experta ide o snahu zmeniť formalizovaný názov na názov, ktorý je bližší ľuďom. „Tie snahy vyzerajú byť viac umelecké ako reálne, neviem, do akej miery pôjdu týmto smerom,“ tvrdí expert na margo fotiek strany, ktoré len nedávno obleteli sociálne siete a stali sa aj predmetom mnohých memečiek.
Čo hovorí odborník na angažovanie Babišovho marketéra Prchala? „Možno je to zmena v ich sociálnej komunikácii. Uvidíme, ako to ovplyvní ich doterajší spôsob, akým komunikovali,“ uzatvára expert.
Zdroj: TS