Všeobecná zdravotná poisťovňa otvorila vlajkovú loď, ich top pobočka funguje aj cez víkend. Veľké zmeny sa dotknú aj teba
- Nová pobočka v Nivách je vlajkovou loďou VšZP
- Staršie pobočky chce rekonštruovať do nového dizajnu
- So službami na pobočkách je spokojných až 92 % klientov VšZP
- Nová pobočka v Nivách je vlajkovou loďou VšZP
- Staršie pobočky chce rekonštruovať do nového dizajnu
- So službami na pobočkách je spokojných až 92 % klientov VšZP
Všeobecná zdravotná poisťovňa otvorila novú pobočku v bratislavských Nivách, prekvapila moderným dizajnom či otváracou dobou cez víkend.
Štátna VšZP má v budúcnosti s pobočkami veľké plány, plánuje ich postupne rekonštruovať a meniť do moderného dizajnu.
Nový priestor v Nivách je podľa generálneho riaditeľa Richarda Strapka vlajkovou loďou týchto zmien a už čoskoro budú nasledovať ďalšie pobočky.
Nová vlajková loď otvorená aj cez víkend
Všeobecná zdravotná poisťovňa otvorila novú pobočku v Bratislave v obchodnom centre Nivy, konkrétne na prízemí medzi poštou a potravinami Yeme.
Pobočka v Nivách je vôbec prvou s novým konceptom a dizajnom. Bratislavčania tu vybavia všetko, čo súvisí so zdravotným poistením. Otvorená je medzi 9:00 a 20:00, a to aj cez víkend.
Poloha v obchodnom centre nie je náhodná: „Robili sme si prieskum medzi klientmi. Chceli mať miesto, kde dobre zaparkujú a vybavia viacero vecí naraz,“ vysvetľuje generálny riaditeľ VšZP Richard Strapko.
Na pobočkách poisťovne je možné vybaviť čokoľvek, čo súvisí so zdravotným poistením:
- vybavenie preukazu poistenca
- platenie poistného či nedoplatkov,
- preplácanie zdravotnej starostlivosti, využívanie benefitov a reklamácie,
- pomoc s mobilnou appkou,
- prepoistenie sa do VšZP,
- kompletný servis pre všetkých – firmy, zamestnanci či SZČO.
Poisťovňa má s pobočkami veľké plány
Nová pobočka na Nivách je výsledkom nového dizajn manuálu, ktorý Všeobecná zdravotná poisťovňa začala používať. Ten dáva do popredia pastelové farby zohľadňujúce farby poisťovne, nabáda na využívanie prírodných materiálov a ako priority stanovuje komfort, diskrétnosť a rýchle vybavenie potrieb klientov.
„Už pred tromi rokmi sme naštartovali proces zmeny a toto je prvý výsledok, vlajková loď,“ vysvetľuje Strapko. „Krásne nové, moderné priestory v nákupnom centre.“
Štátna poisťovňa už tretí rok prechádza modernizáciou, pobočky plánuje ešte zlepšovať. Do nového dizajnu a úrovne komfortu plánuje postupne meniť aj ďalšie z nich.
Zmeny sa pritom netýkajú len vizuálnej stránky pobočiek, ale aj služieb a celkovej dostupnosti. Voľba na nákupné centrum Nivy padla aj kvôli autobusovej stanici, pobočka tak môže byť poruke napríklad pre ľudí z bratislavských satelitov.
Pobočky si Slováci pochvaľujú
Všeobecnej zdravotnej poisťovni v pobočkovej hre ide karta, naznačuje zákaznícky prieskum, ktorý si poisťovňa prvýkrát spravila na veľkej mierke.
Ukazuje, že pobočky sú rýchle a efektívne – 74 % ľudí svoju požiadavku vybaví za 15 minút a až 96 % do 30 minút.
Slováci sú spokojní aj so službami na pobočkách – s informáciami je spokojných 93 % ľudí, s vybavením 92 %, s otváracími hodinami 97 % a so zamestnancami až 95 % respondentov.
„Najslabšia“ bola zdravotná poisťovňa v priestoroch pobočky (spokojných 75 % ľudí) a dostupnosti (77 %). Ľudia sa sťažovali aj na nedostatok parkovacích miest či chýbajúcu diskrétnosť.
Práve nová pobočka v Nivách tieto slabiny rieši – prichádza s novým dizajnom, a to na jednom z najfrekventovanejších miest v Bratislave s dostatkom parkovacích miest.
Slováci pobočky vo veľkom využívajú
Z dát tiež vyplýva, že až približne 90 % klientov chodí stále vybavovať svoje požiadavky osobne na pobočky.
„Máme až 1 milión aktívnych používateľov v našej aplikácii. Ale aj napriek tomu, že tam všetko presúvame – eRecept, platby, informácie – tak ľudia stále potrebujú osobný kontakt,“ vysvetľuje Strapko.
Častokrát si podľa neho prídu osobne napríklad nechať poradiť, ako správne aplikáciu aktivovať, a potom ďalej fungujú primárne na diaľku. Kamenné pobočky budú podľa Strapka vždy hodne navštevované, aj preto sa Všeobecná zdravotná poisťovňa teraz vo veľkom orientuje priamo na zákaznícku skúsenosť.
„Z dát vyplýva, že naši klienti sú na pobočkách spokojní,“ uzatvára Richard Strapko.