Do Chlieb a láska cestujú ľudia z celého Slovenska. Viliam stavil na poctivé remeslo
- Viliam v minulosti pracoval v londýnskej reštaurácii s Michelinskou hviezdou
- Do srdca Slovenska priniesol prevádzku, ktorá robí chlieb s láskou
- Viliam v minulosti pracoval v londýnskej reštaurácii s Michelinskou hviezdou
- Do srdca Slovenska priniesol prevádzku, ktorá robí chlieb s láskou
Na trhu sú iba necelý rok a všetko ešte iba majú pred sebou, no už teraz majú vďaka remeselnej výrobe a používaniu kvalitných surovín v srdci Slovenska množstvo fanúšikov. Za značkou Chlieb a láska stojí 33-ročný Viliam Pavlovský spolu s tímom ľudí, ktorí doň vkladajú svoje skúsenosti aj talent a svoju prácu i chlieb robia, ako inak, s láskou.
Usadili sa priamo na námestí v Banskej Bystrici a po ich produkty si cielene chodia ľudia z celého Slovenska. Vďaka svojej vášni pre túto prácu, omamnej vôni domáceho chlebíka a a chutnému sladkému pečivu stelesňujú lásku, za ktorou sa oplatí vrátiť.
Gastronómii sa venuje už druhú dekádu, chce mať štyri prevádzky
Viliam o tomto projekte nehovorí ako o svojom vlastnom, bez ďalších dôležitých ľudí by fungovať nemohol. „Vážim si, že prácu, ktorú robia, robia s láskou a že smer, ktorým sa uberáme, nám udáva spoločná vízia o úspešnej a obľúbenej remeselnej pekárni, ktorej sila sa skrýva v kvalite ľudského kapitálu, tímovej práce a produktu, ktorý si podmaňuje srdcia svojich zákazníkov.“
Celý svoj produktívny život venoval gastronómii. Pohybuje sa v nej už 13 rokov, počas ktorých pracoval na rôznych konceptoch a spolupracoval s mnohými úžasnými ľuďmi, za čo je nesmierne vďačný. Z tejto cesty sa rozhodol vybočiť a prioritne sa venuje budovaniu remeselnej pekárne a samotnej výrobe produktov.
K rozbehnutiu prevádzky ho poháňala túžba tvoriť výnimočný produkt a komunitu hostí, ktorých náklonnosť si bude značka Chlieb a láska aj naďalej získavať aspoň tak ako doteraz. Cieľov majú niekoľko, sú pestré a niektoré už stihli splniť. Na trhu sú však iba necelý rok a majú toho mnoho pred sebou.
„Tým najaktuálnejším cieľom je otvoriť v poradí druhú prevádzku, pričom do konca tohto roka by sme chceli mať otvorené celkovo štyri. Momentálne sa plne sústredíme na náš lokálny trh, v budúcnosti však určite budeme mať ambicióznejšie ciele a radi by sme zavítali aj do iných miest na Slovensku.“
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
Chlieb vyrábajú remeselne a z kvalitných surovín
Unikátnosť ich konceptu spočíva v samotnej chuti. Viliam uvádza, že za posledné roky vzniklo len na Slovensku niekoľko remeselných pekární, no každá z nich je výnimočná a jedinečná práve svojím chuťovým profilom produktov.
Pre odomknutie obsahu zadaj svoj e-mail
Registrácia a platba bude dokončená po zadaní e-mailu.
Staň sa členom Startitup PREMIUM
a získaj neobmedzený prístup.
Predplatné môžeš zrušiť kedykoľvek.
V článku sa po odomknutí dozvieš
- Viliam sa v gastronómii pohybuje už 13 rokov
- V Chlieb a láska tvrdo pracujú na prezentácii a vzťahu k zákazníkovi
- Aj ľudia s nižším príjmom si u nich radi priplatia za kvalitu
- Celé Slovensko sa k nim vracia po ich špecialitu, ktorú majú v rôznych druhoch a veľkostiach
- Cieľom je spraviť zo značky Chlieb a láska nesmrteľný brand
Po odomknutí tiež získaš
- Články bez reklám
- Neobmedzený prístup k viac ako 75 000 článkom
- Exkluzívne benefity