Značka Kim Kardashian presiahla 4 miliardy. Úspech nedosiahla pre popularitu, toto sú jej tajomstvá
- Kim Kardashian nie je známa len vďaka populárnej reality show či Kanyemu Westovi
- V skutočnosti je úspešnou „bizniswoman“
- Kim Kardashian nie je známa len vďaka populárnej reality show či Kanyemu Westovi
- V skutočnosti je úspešnou „bizniswoman“
Niektorí jej meno velebia a stotožňujú sa s jej každým krokom, iným zas pri pohľade na ňu stoja chlpy dupkom. Kim Kardashian je tiež jednou z najlepšie platených televíznych hviezd. Mediálnu pozornosť si získala vďaka reality show s názvom „Keeping Up with the Kardashians“. Tá mala obrovský úspech a Kim spolu s rodinou sa postupne stávali americkými ikonami.
Rebríček Forbes ju zaradil medzi self-made miliardárov, teda medzi tých, ktorí svoje peniaze zarobili cez vlastný biznis a nie iba cez dedičstvo či ekonomicky výhodný sobáš. Mnohí nad tým krútia hlavami, no Kim Kardashian je schopná biznismenka, ktorá urobila zo svojho mena značku a prakticky sama vybudovala miliardové impérium, lepšie povedané v hodnote už viac ako 4 miliardy dolárov.
MET 2023 🤍 pic.twitter.com/z07nPPmyt1
— Kim Kardashian (@KimKardashian) May 2, 2023
Zviditeľnila ju reality show
Pre odomknutie obsahu zadaj svoj e-mail
Registrácia a platba bude dokončená po zadaní e-mailu.
Staň sa členom Startitup PREMIUM
a získaj neobmedzený prístup.
Predplatné môžeš zrušiť kedykoľvek.
V článku sa po odomknutí dozvieš
- Ako vyzeralo súkromie Kim Kardashian
- Ako vznikla značka Skims
- Aké sú jej tajomstvá úspechu
- V akých hodnotách sa pohybuje jej zisk
- Aké ďalšie značky vlastní ona či jej sestry
Po odomknutí tiež získaš
- Články bez reklám
- Neobmedzený prístup k viac ako 75 000 článkom
- Exkluzívne benefity
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy