Nová appka Slovákov rozlíši až 50 000 produktov a varuje ťa pred toxickými látkami. Je to „vreckový dermatológ“

  • Aplikácia rozoznáva viac ako 550 000 kozmetických produktov
  • Začiatkom roka 2024 spustia aj online trhovisko
  • V súčasnosti má 250 000 registrovaných používateľov
Aplikácia Wewell
Ilustračná fotografia Wewell
  • Aplikácia rozoznáva viac ako 550 000 kozmetických produktov
  • Začiatkom roka 2024 spustia aj online trhovisko
  • V súčasnosti má 250 000 registrovaných používateľov

V dobe, keď je trh s kozmetikou preplnený nekonečným množstvom produktov, nastupuje slovenský technologický startup Wewell s revolučnou aplikáciou, ktorá slúži ako osobný dermatológ vo vrecku. Tento inovatívny nástroj, podporovaný investíciou 1,25 milióna eur od renomovaných slovenských investorov, otvára novú éru v nákupe bezpečnej kozmetiky.

Wewell, založený softvérovými expertmi Guramim Jobavom a Vladimírom Pečeným, je viac než len aplikáciou. Je schopný prostredníctvom skenovania čiarových kódov identifikovať a analyzovať viac ako 550 000 kozmetických produktov a 27 000 prísad.

Bezpečnosť a transparentnosť v kozmetike

Aplikácia Wewell poskytuje schopnosť detegovať toxické zložky, alergény a poskytovať šetrnejšie alternatívy. Je to obzvlášť dôležité pre tých, ktorí majú citlivú pokožku, alergie, alebo sú zodpovední za kúpu kozmetiky pre deti. V čase, keď je dôraz na osobnú starostlivosť a zdravie stále významnejší, Wewell ponúka jedinečnú službu, ktorá zjednodušuje a zefektívňuje výber kozmetiky.

aplikácia
zdroj: Wewell

Začiatkom roka 2024 Wewell spustí svoje online trhovisko, ktoré prepojí nadšencov pre kvalitnú kozmetiku s e-shopmi. Toto trhovisko umožní zákazníkom nielen jednoducho nájsť produkty vhodné pre ich pokožku, ale aj ich priamo zakúpiť. Integrácia rozsiahlej databázy s renomovanými kozmetickými e-shopmi predstavuje bezproblémový a komplexný nákup.

Algoritmus vyhodnotí vhodnú kozmetiku pre každého

Wewell sa zameriava na personalizované riešenia. Používatelia aplikácie vyplnia pri registrácii dotazník o citlivosti pokožky a možnej neznášanlivosti látok. Na základe týchto údajov aplikácia vytvorí unikátny profil pokožky a pri vyhľadávaní produktov poskytne odporúčania prispôsobené individuálnym potrebám.

dvaja muži
zdroj: Wewell

Slovenskí investori vkladajú do aplikácie dôveru

Investícia 1,25 milióna eur od slovenského fondu Crowdberry Investment Management, Zero Gravity Capital a anjelského investora Jakuba Borovičku poukazuje na silný potenciál Wewell na trhu.

Investícia do Wewell mi od začiatku dávala zmysel. Aplikácia má silu zmeniť trh s kozmetikou k lepšiemu a mať veľmi pozitívny vplyv na spoločnosť,“ hovorí Jakub Borovička.

Michal Nešpor, partner investičného fondu Crowdberry, zdôrazňuje, že v aplikácii vidí nielen obchodný potenciál, ale aj schopnosť pozitívne ovplyvniť spoločnosť. „Obrovským trendom vo svete je záujem o zdravie a starostlivosť o seba.

dvaja muži
zdroj: Wewell

Vízia pre lepšiu starostlivosť o pleť

Generálny riaditeľ spoločnosti Wewell Gurami Jobava hovorí: „Wewell je viac než len obchodný zámer; je to záväzok zmeniť spôsob, akým pristupujeme k starostlivosti o seba.“ S 250 000 registrovanými používateľmi a globálnymi ambíciami sa Wewell stáva synonymom pre inovatívne a zodpovedné prístupy v kozmetickej starostlivosti.

V čase, keď je dôležité uvedomiť si, čo aplikujeme na našu pokožku, prichádza Wewell ako dômyselná a včasná inovácia. Nielen, že ponúka jednoduché riešenie pre bezpečnejšiu kozmetiku, ale v spojení s nadchádzajúcim online trhoviskom predstavuje ideálnu pomôcku pre každého, kto chce investovať do kvality a bezpečnosti svojej starostlivosti o pleť.

Wewell je príkladom toho, ako slovenskí inovátori dokážu priniesť na trh svieže a potrebné riešenie, ktoré má potenciál zmeniť nákupný zvyk miliónov ľudí po celom svete.

Zdroj: Wewell

Najnovšie videá

Trendové videá