ZirconTech summit 2024: Môžeš si nájsť cestu, alebo výhovorky

zircon
ZirconTech

Môže jeden summit zmeniť budúcnosť? Odpoveď na túto otázku dostaneme už 6.6.2024 v X-bionic Sphere v Šamoríne, kde sa spoja skúsení lídri a vizionári z Česka a Slovenska. Jedinečným ZirconTech summitom nás prevedie Alex Prochyra, jeho organizátor a CEO platformy Zircon Tree.

sprievodna_fotografia
zdroj: ZirconTech

Ako vznikla idea vytvoriť ZirconTech summit?

Celá myšlienka vznikla pri rozhovore, kde sme s priateľmi diskutovali o evente, na ktorom sa najbližšie stretneme. Hľadali sme miesto, kde sa môžeme v pokoji porozprávať, kde nebudeme zahltení divákmi a otázkami, stresom či únavou z tlaku publika. Zistili sme, že prakticky takých eventov na Slovensku mnoho nie je. A tak som sa rozhodol vytvoriť ho.

Na Slovensku je podobných konferencií a vzdelávacích eventov mnoho. Čím je tento summit výnimočný? Od čoho sa odlišuje?

Ako som už spomínal, na mnohých konferenciách sa často stretávame s absenciou priestoru na osobné rozhovory ľudí z profesionálnych kruhov. Po prednáškach sú speakri zavalení divákmi a otázkami, a teda času na budovanie nových potenciálnych obchodných vzťahov ubúda.

Nepovažujem to za negatívny jav, je to prirodzená reakcia publika, no keď som premýšľal nad nastavením všetkých procesov ZirconTech summitu a nad cenou vstupenky, rozhodol som sa, že podujatie vyhradíme len na vybraných ľudí z rôznych oblastí Slovenska a Česka. Nechcem, aby to vyznelo segmentačne, no vďaka úzkemu výberu C-levels účastníkov môže táto komunita zdieľať informácie medzi sebou bez strachu a otvorene. Taktiež sme klasické prednášky nahradili 1:1 rozhovormi a panelovými diskusiami, čím sme vytesnili self promo a publikum na svoje otázky dostane odpoveď už priamo z pódia.

Môže sa bežný človek dostať k týmto diskusiám?

Samozrejme. To, že je event len na pozvánky, neznamená, že ho chceme pred svetom uzavrieť. Naopak. Boli by sme radi, ak by sa myšlienky z diskusií mohli šíriť ďalej a osloviť tak široké spektrum podnikateľov, ktorých to môže posunúť vpred a inšpirovať.

Z tohto dôvodu sme starostlivo vybrali mediálnych partnerov, ktorí budú celý summit zaznamenávať a všetky dôležité informácie šíriť ďalej, aby k nim mal prístup ktokoľvek, kto hľadá motiváciu vo svojom podnikaní.

ZirconTech summit sa koná pod záštitou Zircon Tree. Opíšeš nám v skratke jeho podstatu?

ZirconTree je prakticky programatická platforma, ktorá slúži na nákup prevažne RTB reklamy v online priestore. Mnoho podnikateľov si v istom bode povie: “To sa nedá, to nejde, lepšie to už nebude…” a práve tu nastupuje naša platforma, ktorá im ukáže iný pohľad na ich problematiku a ponúkne riešenie.

Snažíme sa kupovať tie najlepšie zobrazenia na internete z kvalitných domén v kvalitných umiestneniach a k tomu sme vytvorili špeciálne produkty – brand lift v banneroch, produktové kampane alebo vlastný reportovací systém Reportingo.

Akým základným témam sa bude ZirconTech summit venovať?

Hlavný program bude rozdelený do troch základných okruhov. Prvý okruh sa bude zaoberať marketingom a odpovie na to, ako rozmýšľať nad kampaňami, ako ich vnímať, nazerať na ne, prečo je dôležitý brand a ako získané znalosti implementovať do praxe.

Druhý okruh bude zameraný na výzvy vyžadujúce si strategické vedenie, adaptabilitu a proaktívny prístup vedenia spoločnosti na zabezpečenie trvalého rastu a úspechu organizácií.

Posledný blok bude patriť COOs, riaditeľom prevádzok, ktorí zohrávajú kľúčovú úlohu pri zabezpečovaní hladkého a efektívneho fungovania každodenných operácií spoločnosti a zároveň strategicky umiestňujú organizáciu na dosiahnutie dlhodobého úspechu. Všetky okruhy sú stavané tak, aby si inšpiráciu mohol vziať ktokoľvek bez ohľadu na svoj prioritný segment.

ZirconTech svoje publikum špecifikuje pre C-levels pozície. Pre koho je presne summit určený?

Určený je predovšetkým každému, komu na svojej spoločnosti záleží a kto ju chce rozvíjať.

Na tento rast je však potrebná i pokora a schopnosť prijať rady a odporúčania, ktoré mu vďaka otvorenej mysli môžu priniesť skutočné výsledky. Na druhej strane zo skúsenosti vieme, že práve C-levels ľudia prešli cestou, vďaka ktorej tieto vlastnosti nadobudli a dokážu prijať víziu summitu naplno.

Koho môžu hostia na pódiu stretnúť?

Snažil som sa vybrať speakrov, za ktorými sa už reálne výsledky nachádzajú, ktorí majú nielen bohaté skúsenosti, ale sú i ochotní predať ich ďalej. Pochádzajú z rôznych segmentov, čím by som rád podporil aj rôzne uhly pohľadu na jednu problematiku, aby si skutočne každý v sále mohol odniesť cennú radu do svojej vlastnej firmy.

Táňa Ondrejková si napríklad svoju spoločnosť vybudovala z 0 na 100 miliónov svojpomocne a prinesie zaujímavé poznatky o tom, ako sa jej rola postupom času menila a čo bolo pri týchto zmenách potrebné.

Na čo sa okrem hlavného programu účastníci môžu tešiť?

Okrem hlavného programu a networkingu sa hostia môžu určite tešiť na výnimočnú gastronomickú afterparty, ktorá sa ponesie v duchu kvalitných steakov, lahodných drinkov a skvelej hudby.

Bude to čas vyhradený skutočne pre ľudí samotných, aby si oddýchli a nadviazali medzi sebou kontakt v nenútenej atmosfére večernej zábavy. Čerešničkou na torte je majstrami ručne vyrobená steaková pec z Toskánska, ktorej kópie sú len tri na celom svete.

Spomenuli sme už cieľ podujatia i jeho prínos pre podnikateľskú komunitu. Čo však od summitu očakávaš ty sám?

Mojím zámerom je vytvoriť miesto, na ktorom sa stretáva rôznorodosť myšlienok dostatočne silných a inšpiratívnych na to, aby dokázali meniť svet, ako ho poznáme. Chcem, aby sa naši hostia cítili slobodne, bezpečne a otvorene, hovorili o svojich skúsenostiach, zdieľali ich a nadviazali nové profesionálne známosti vo svojom odvetví.

Nepremeškajte príležitosť stať sa súčasťou prelomovej udalosti, ktorá svojim hodnotným obsahom uspokojí všetky vaše biznis potreby po poznaní a nových vedomostiach. Pokiaľ ste na pozícií CEO, CEE, CFO, COO či Head of, o registráciu môžete požiadať cez kontaktný formulár a my sa Vám určite ozveme. https://www.zircontechsummit.com/kontakt/ 

Ďakujeme partnerom summitu: JANDL marketing a reklama, Publicis Groupe, Svet nápojov, dabl., IAB Slovensko a Engerio.

Najnovšie videá

Trendové videá