Podvodné praktiky v obľúbenej dovolenkovej destinácii: Reštaurácia účtuje 800 eur za dva nápoje
- Ide o jednu z najznámejších reštaurácií na gréckom ostrove Mykonos
- Dôvodom nie je kvalita jedla či nápojov, ale skôr ceny
- DK Oyster opäť čelí kritike
- Ide o jednu z najznámejších reštaurácií na gréckom ostrove Mykonos
- Dôvodom nie je kvalita jedla či nápojov, ale skôr ceny
- DK Oyster opäť čelí kritike
Podnik sa opisuje ako jedinečné miesto, ktoré poskytuje „ultimátny luxusný zážitok“. Ako sa však najnovšie ukázalo, luxusnou je zrejme len suma, ktorú ti strhnú z tvojho bankového účtu.
DK Oyster je pravdepodobne najznámejšia reštaurácia na gréckom ostrove Mykonos, nie kvôli kvalite jedla či nápojov, ale kvôli vysokým účtom. Táto reštaurácia sa často objavuje v medzinárodných médiách.
Tentoraz ide o sťažnosť na stránke Tripadvisor. Používateľ Lori E zverejnil fotografiu dvoch kokteilov a začal recenziu slovami „vyhnite sa za každú cenu“ a „totálny podvod!“
Ako informuje portál Stuff, turisti tvrdia, že dostali informáciu o bezplatných ležadlách, ak si objednajú jedlo alebo pitie, ale nakoniec zaplatili 51 eur za každý nápoj.
„Bezplatné“ ležadlá
Američania chceli vypiť zopár drinkov, oddýchnuť si v tieni a pokračovať ďalej. „Totálny podvod! Pred odchodom sa uistite, že máte potvrdenie a skontrolujte svoju kreditnú kartu,“ varuje nahnevaná zákazníčka.
Lákala ich ponuka bezplatných ležadiel, takže vošli do podniku. Objednali si dva nápoje, ale pri platení zostali zaskočení – každý stál 51 eur.
„Ak toto nebolo dosť šialené, keď sme sa vrátili do Štátov, na účte sme si našli poplatok 876 dolárov (cca 810 eur) za dva nápoje,“ opísala zákazníčka šokujúce prekvapenie.
Momentálne Američania usilovne pracujú na tom, aby dostali späť viac ako 800 dolárov cez spoločnosť, ktorej platobnú kartu použili. Tvrdia, že v gréckej reštaurácii im neposkytli potvrdenie o zaplatenej sume.
Majiteľ žiada zákazníkov o „prehodnotenie“
Manažér DK Oyster Dimitrios Kalamaras uviedol, že ležadlá sú súčasťou minimálnej konzumácie a odporúča návštevníkom skontrolovať jedálny lístok pred objednávkou.
Dodal, že jedálne lístky sú zobrazené pri vchode a obsahujú ceny jedál a nápojov. Požiadal nespokojných turistov, aby mu poslali e-mail. „Veľmi vás žiadam, aby ste prehodnotili niektoré tvrdé výrazy a obvinenia, pretože sa snažíme poskytnúť pozitívny zážitok pre všetkých našich hostí,“ uviedol Kalamaras.
Jedna recenzia z minulého týždňa hovorí o tom, že „hoci boli ležadlá inzerované ako bezplatné, náš účet za dva mojito drinky a Sprite sa vyšplhal na 151 eur“ a k tomu ešte „neočakávaný 20 % servisný poplatok“.
Reštaurácia má na webe Tripadvisor takmer 2 000 recenzií, pričom viac ako polovica jej dáva jednu hviezdičku. Napriek tomu existujú stovky recenzií s piatimi hviezdičkami. Recenzie z posledných mesiacov sa výrazne líšia, hovoria o „totálnom podvode“ po „naozaj vynikajúce“ služby.
Porcia kalamárov a pivo za 836 eur
Tripadvisor pridal vlani na stránku reštaurácie bezpečnostné varovanie, pretože sťažnosti na divné praktiky a vysoké ceny neustávajú.
V roku 2019 šokoval amerického turistu účet za porciu kalamárov a pivo, ktorý dosiahol 836 eur. O tri roky neskôr zaplatila matka s dcérou takmer 600 eur za porciu krabích nôh a dva mojito drinky a prípad museli riešiť s právnikmi.
Minulý rok v auguste si talianska skupina objednala morské plody a štyri nápoje a dostala účet vo výške 700 eur.
Zdroje: Stuff, Tripadvisor