Realitná kancelária búra predsudky: Pre náhodných okoloidúcich prichystali príjemné prekvapenie
Realitná kancelária Resido Concept, ktorá poskytuje realitné a finančné služby, si zakladá na svojich hodnotách. V súčasnosti realitný a finančný trh bojuje s predsudkami, aj preto sa tím rozhodol začať si budovať s ľuďmi vzťahy a dostať sa k nim bližšie, napríklad aj nezištnou aktivitou počas tohto leta.
Zmrzlina zadarmo pre každého
Realitná kancelária Resido Concept sa počas horúceho leta rozhodla zorganizovať nezištnú aktivitu – zamestnanci aj s konateľmi rozdávali okoloidúcim zmrzlinu. „Chceli sme touto aktivitou ukázať, že sa na nič nehráme a sme tu pre ľudí. Medzi základné hodnoty našej firmy patrí inovatívnosť, precíznosť, profesionálnosť a v neposlednom rade ľudskosť a toho sa držíme,“ hovorí konateľ spoločnosti Resido Concept Štefan Sípos.
Zároveň zdôraznil, že sú v jeho priestoroch vítané aj deti klientov, ktoré sa môžu zahrať napríklad v detskom kútiku, kým rodičia riešia či už finančné, alebo realitné záležitosti. Podľa jeho slov sú pre jeho tím netradičné veci typické a v podobných aktivitách plánujú v budúcnosti pokračovať. Počas vianočného obdobia zase firma plánuje rozdávať vianočný punč.
Podobné aktivity ľudí spájajú, Twin City nie je výnimkou
Po zmrzlinu si neprišli len náhodní okoloidúci a klienti, ale aj zamestnanci, ktorých zamestnávateľ sídli vo vyhľadávanom bratislavskom komplexe Twin City. „A presne o tomto to je. Pracujeme v jednom komplexe, s niektorými dokonca v jednej budove, no nepoznáme sa. A pritom ľudské vzťahy môžu byť veľmi obohacujúce,” doplnil spolumajiteľ spoločnosti Adam Pernecký.
Každému podnikateľovi alebo zamestnancovi pôsobiacemu v biznis centrách by doprial osobnejšie vzťahy s ľuďmi vo vedľajších kanceláriách.
Preč s predsudkami. Resido Concept je iný
Realitná kancelária priznáva, že vníma pri širokej verejnosti predsudky voči realitným kanceláriám a finančným sprostredkovateľom. Väčšinou podľa nich za ne môžu predchádzajúce negatívne skúsenosti, vďaka ktorým je nedôverčivosť potenciálnych klientov často opodstatnená.
„Veľa ľudí zažilo, že ich kamarát, sused či spolužiak rýchlo presedlal na kariéru finančného poradcu alebo realitného makléra a potom ich začal volať na kávu, kde vyvíjal nátlak s cieľom predať produkt. A, žiaľ, často sú to produkty, ktoré klientovi nedávajú zmysel,” vysvetľuje Sípos. Klienti tak pod nátlakom zakúpili produkt, o ktorý nemali záujem.
Ďalším problémom pri realitných kanceláriách je, že klient často nevie vyhodnotiť, za čo si maklér berie províziu. Ak nevie maklér zabezpečiť rýchlejší predaj alebo predať nehnuteľnosť za viac peňazí, tak jeho provízia nie je opodstatnená.
U nás vďaka komplexnému a cielenému marketingu vieme hodnotu nehnuteľnosti zvýšiť a vieme zabezpečiť rýchlejší predaj. Aj preto sa Resido Concept snaží byť k ľuďom bližšie a získať si ich dôveru ako transparentnosťou, tak ľudským prístupom. Kolektív firmy verí, že len s férovým prístupom si dokáže vytvoriť s klientom dlhodobý a príjemný vzťah.