Majiteľ obľúbenej pekárne v Bratislave s tržbami 600-tisíc eur: Dnes je posledný deň našej prevádzky

  • The Midnight Bakery prechádza zmenou, ktorú určite postrehneš
  • Jej tím sa rozhodol pre štart novej kapitoly ich podnikania
TMB
reprofoto:Instagram/tmb_bratislava
  • The Midnight Bakery prechádza zmenou, ktorú určite postrehneš
  • Jej tím sa rozhodol pre štart novej kapitoly ich podnikania

Bratislavská pekárenská scéna sa chystá na zaujímavú premenu. Obľúbená prevádzka The Midnight Bakery (TMB) dnes naposledy otvorí svoje dvere pod týmto názvom.

Majiteľ pekárne Mykola Nevrev oznámil, že po niekoľkých úspešných rokoch sa rozhodol pre rebranding a oživenie konceptu.

Evolúcia úspešného príbehu

Správa o transformácii pekárne vyvolala vlnu zvedavosti medzi vernými zákazníkmi. TMB si za krátky čas svojej existencie vybudovala povesť jednej z najkvalitnejších pekární v hlavnom meste.

Jej tajomstvom bol nielen dokonale zvládnutý pekárenský proces, ale aj používanie tradičného talianskeho materského kvásku Lievito madre.

 
 
 
 
 
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Príspevok, ktorý zdieľa The Midnight Bakery Bratislava • @bloombakery.sk soon (@tmb_bratislava)

Nevrev založil pekáreň spolu s dvoma biznis partnerkami v roku 2020. Odvtedy sa TMB stala vyhľadávaným miestom pre milovníkov kvalitného pečiva a dezertov.

Pekáreň sa preslávila najmä svojimi kváskovými chlebmi, chrumkavými croissantmi a inovatívnymi sladkými dobrotami.

  • Hodnotenie zákazníkov: 4,4/5,  280 recenzií
  • Adresa: Blumentálska 2727/19, 811 07 Bratislava

Rastúce čísla a ambiciózne plány

Finančné výsledky pekárne vyzerajú mimoriadne sľubne, čo podnietilo Nevreva k odvážnemu kroku rebrandingu. Spoločnosť Mila & Co s.r.o., pod ktorou TMB fungovala, v roku 2023 zvýšila zisk o 343 % na 61 885 eur a tržby jej narástli o 170 % na 612 037 eur. Tieto čísla ukazujú, že podnik má obrovský potenciál ďalšieho rastu.

Jedinečný koncept a kvalita zostávajú

TMB sa od začiatku profilovala ako prémiová pekáreň, ktorá nerobí kompromisy v kvalite. Používanie materského kvásku Lievito madre, ktorý si Nevrev priviezol z Bologne, dodávalo ich výrobkom nezameniteľnú chuť a textúru.

 
 
 
 
 
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Príspevok, ktorý zdieľa The Midnight Bakery Bratislava • @bloombakery.sk soon (@tmb_bratislava)

TMB sa preslávila nielen svojimi základnými produktmi, ale aj sezónnymi špecialitami. Pekáreň pravidelne experimentovala s novými príchuťami a kombináciami. Medzi obľúbené produkty patrili jesenné figové danishe, pistáciové croissanty či špaldový uzol s pistáciami a bielou čokoládou.

Čo môžeme očakávať?

Hoci konkrétne detaily chystaných zmien zatiaľ nie sú známe, očakáva sa, že nový koncept prinesie ešte príjemnejšie prostredie pre zákazníkov a rozšírenú ponuku produktov. Zároveň si pekáreň plánuje zachovať svoju oddanosť kvalite a tradičným metódam.

Pre verných zákazníkov TMB je dnešný deň poslednou šancou navštíviť pekáreň pod jej pôvodným názvom. „Dnes (ne)končíme, ale rozkvitáme!“ oznámila pekáreň na svojom oficiálnom profile.

 
 
 
 
 
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Príspevok, ktorý zdieľa The Midnight Bakery Bratislava • @bloombakery.sk soon (@tmb_bratislava)

„Predstavte si, že naše prevádzky sú ako kvety – rozkvitajú, tešia vás svojou krásou a kváskovou vôňou, a potom sa pomaly zatvárajú, aby dali priestor novým púčikom. S hrdosťou vám oznamujeme, že dnes 23. septembra bude posledný deň našej prevádzky The Midnight Bakery Blumentálska, ktorá sa chystá rozkvitnúť pod novou značkou – BLOOM už v novembri.“

 
 
 
 
 
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Príspevok, ktorý zdieľa The Midnight Bakery Bratislava • @bloombakery.sk soon (@tmb_bratislava)

Pekáreň ďalej informovala o svojich súčasných a budúcich prevádzkach: „Výskyt našich kvietkov môžete spozorovať aj teraz na OC Nivy Kiosk (prízemie), OC Nivy Pekáreň (foodcourt) – kvitne od 26. septembra, OC Nivy Rímska Pizza (foodcourt) – kvitne v októbri, Záhorská Bystrica (súčasná prevádzka) a Blumentálska 19 (súčasná prevádzka) – kvitne v novembri.“

Transformácia The Midnight Bakery otvára novú, vzrušujúcu kapitolu na bratislavskej gastroscéne. S Mykolom Nevrevom a jeho tímom na čele sa môžeme tešiť na inovácie, ktoré nepochybne opäť potešia milovníkov kvalitného pečiva.

Čo hovoria zákazníci?

„Úžasná pekáreň s výbornou dynamickou atmosférou, kde sa snúbi stála ponuka so sezónnymi novinkami. Vynikajúca kvalita, za ktorú si síce priplatíte, ale určite to stojí za to. Veľmi chutné pekárenské výrobky, nielen na sladko, ale aj slané chuťovky či plnené bagle sú famózne nielen na pohľad, ale predovšetkým chuťovým vyvážením,“ hodnotí svoju skúsenosť zákazníčka Judita.

Margareta sa podelila o svoju skúsenosť počas veľkonočných sviatkov: „Počas sviatkov Veľkej noci sme si tu dali rodinné raňajky. O 8:45 bola kompletná ponuka, a na naše šťastie málo zákazníkov. Ochutnali sme bagels so šunkou a vajíčkom, vajíčkový chlieb. Zo sladkej ponuky pistáciový croissant, ktorý bol vláčny a šťavnatý, škoricový uzol bol suchší a na môj vkus málo plnky. Celkovo je tu príjemná atmosféra, menej miesta na sedenie, vnútri sú iba 3 stolíky a vonku iba pár lavičiek.“

 
 
 
 
 
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Príspevok, ktorý zdieľa The Midnight Bakery Bratislava • @bloombakery.sk soon (@tmb_bratislava)

Zákazník Lukáš poskytol detailnú recenziu svojej návštevy: „Pekáreň sme navštívili na základe recenzií, pečivo vyzeralo naozaj chutne a lákavo. My sme si dali bagel s cuketou, citrónového slimáka a pistáciový croissant. Za mňa najlepší a favorit bol bagel s cuketou, taký dobrý brunch odporúčam, pri ďalšej návšteve si určite kúpim.“

„Citrónového slimáka tiež odporúčam, bol chutný a nebol suchý. Najväčšie sklamanie som mal z pistáciového croissantu, za cenu, ktorú ho predávajú, bol málo naplnený, viacej suchý. Mal som už lepší v rovnakej cenovej kategórii, ten neodporúčam, nekúpil by som si ho znova. Všeobecne určite odporúčam navštíviť, i napriek sklamaniu z pistáciového croissantu určite rád navštívim znova.“

Zdroje: TMB, Finstat

Najnovšie videá

Trendové videá