Predaj lístkov na zápas Slovanu označili fanúšikovia za podvod. Polovica vstupeniek do Mníchova mala skončiť v cestovkách
- Najdostupnejší výjazd Slovana v Lige majstrov skončil fiaskom
- Fanúšikov nahnevalo bleskové vypredanie vstupeniek
- Najdostupnejší výjazd Slovana v Lige majstrov skončil fiaskom
- Fanúšikov nahnevalo bleskové vypredanie vstupeniek
Mníchovský zápas proti Bayernu vzbudil obrovský záujem medzi fanúšikmi Slovana Bratislava. Stretnutie sa odohrá 29. januára 2025 a pritiahlo pozornosť hneď po žrebe.
Fanúšikovia si vybrali práve tento zápas pre výbornú dostupnosť Mníchova. Z Bratislavy tam vedie priama trasa dlhá 487 kilometrov. Mnohí priaznivci si plánovali cestu autami alebo prenajatými autobusmi. Ostatné výjazdy v Lige majstrov sú totiž pre fanúšikov príliš vzdialené. Do Glasgowa by museli merať cestu 1 686 kilometrov, do Girony 1 540 kilometrov a do Madridu dokonca 1 858 kilometrov.
Mníchov tak predstavoval ideálnu príležitosť vidieť Slovan v prestížnej súťaži za rozumné peniaze. Fanúšikovia potrebovali získať len voucher v hodnote 30 eur. Predaj vstupeniek však vyvolal medzi fanúšikmi veľkú nespokojnosť. Lístky sa vypredali bleskovo a mnohí zostali sklamaní. Situácia vyvolala vlnu kritiky a frustrácie medzi priaznivcami belasých.
Náhly predaj lístkov
Fanúšikovia Slovana Bratislava zažili v pondelok nemilé prekvapenie. Klub bez väčšieho upozornenia spustil predaj voucherov na zápas v Mníchove. Predaj začal už dva mesiace pred zápasom, čo nikto nečakal. Pri predchádzajúcich zápasoch v Glasgowe, Girone a Madride klub spustil predaj len pár týždňov vopred.
Slovan oznámil dostupnosť 3 779 voucherov cez sociálne siete a mailom v pondelok ráno. Do štvrtej popoludní už web skslovan.com oznámil koniec predaja. Tento rýchly spôsob predaja vyvolal vlnu kritiky.
Mnohí fanúšikovia sa o predaji dozvedeli neskoro. Jeden z nich to vystihol presne: „Myslím, že to, s čím je problém, vám vysvetlia ľudia, ktorí ešte ani nedošli domov z práce, prvýkrát otvoria internet a zistia, že sa začal nejaký predaj okolo 10.00 h a o 16.00 h rovno aj skončil.“
Ďalší fanúšik vyjadril svoj hnev slovami: „Čo je to za podvod. Ako môžete niečo vypredať, keď nikde nie je ani oznam, že sa vôbec začína s predajom lístkov. Podvod.“
Fanúšikovia kritizovali dva hlavné problémy. Prvým bolo slabé informovanie o začiatku predaja. Druhým sa stal systém predaja, kde jeden záujemca mohol kúpiť až 25 lístkov naraz.
Rozhorčenie fanúšikov
Spôsob predaja vstupeniek na zápas v Mníchove vyvolal obavy z priekupníctva. Systém umožňoval jednému záujemcovi kúpiť až 25 lístkov, čo mnohí považovali za rizikové.
Jeden z fanúšikov vyjadril v komentároch na sociálnej sieti svoje obavy jasne: „Takže priekupníci zase budú ryžovať… No krásne. Pustiť na jeden voucher 25 lístkov, to bol nápad. Zo super výjazdu bude super fiasko. Väčší amaterizmus som nezažil.“
Ďalšie pobúrenie medzi fanúšikmi vyvolala správa o cestovných kanceláriách. CK Daka a Futbaltour údajne získali približne polovicu všetkých vstupeniek do sektoru hostí.
Slovan Bratislava reagoval na kritiku prostredníctvom sociálnej siete. Klub vysvetlil situáciu takto: „A s čím je problém? Na jedno konto nakúpite maximálne 25 ks vstupeniek. Ak potrebujete viac, tak ďalších 25 ks nakúpite cez druhé konto. Je to z bezpečnostného dôvodu. Ak Slovan nespolupracuje na zájazdoch pre fanúšikov Slovana do zahraničia, tak je zle. Ak spolupracuje (aktuálne s CK Daka a Futbaltour), tak tiež je zle…“
Nejasnosti okolo počtu lístkov
Slovan neposkytol presné informácie o počte voucherov pre cestovné kancelárie. Medzi fanúšikmi sa šírili rôzne čísla. Niektorí hovorili o 20 autobusoch s približne 1 000 lístkami, iní spomínali až 40 autobusov a 2 000 lístkov.
Fanúšikovia vyjadrili svoje sklamanie v komentároch: „Číslo tisíc, dvetisíc atď. z 3 779 znie prinajmenšom ako pľuvanec do tváre fanúšikom Slovana.“
Cestovná kancelária Futbaltour ponúka zájazd na zápas Bayern – Slovan za 160 eur. Upozorňujú však, že vstupenka nie je do sektoru hostí.
Pritom fanúšikovia si vypočítali lacnejšiu alternatívu. Pri ceste autom by päť fanúšikov zaplatilo približne 70 eur za pohonné hmoty. S lístkom za 30 eur by tak jeden fanúšik zaplatil len 44 eur za celý výjazd.
Zdroje: skslovan.com, FB/ŠK Slovan Bratislava