Obľúbená sieť kvalitných slovenských potravín sa mení po 11 rokoch. Predajne dostanú „novú tvár“

  • Končí éra obchodov Starý Otec
  • Značka sa spojila so spoločnosťou zo Žitného ostrova
  • Všetky predajne postupne dostanú nové meno aj dizajn
predajňa, obchod, žena
Ilustračný obrázok Canva
  • Končí éra obchodov Starý Otec
  • Značka sa spojila so spoločnosťou zo Žitného ostrova
  • Všetky predajne postupne dostanú nové meno aj dizajn

Známa sieť predajní s tradičnými potravinami Starý Otec prechádza významnou zmenou. Všetky prevádzky postupne zmenia svoje meno na Kukkonia shop. Prvú predajňu s novým názvom už môžu zákazníci navštíviť. 

Nejde však len o zmenu názvu. Značky Starý Otec a Kukkonia sa spojili do jednej spoločnosti, informoval portál peniaze.sk. Startitup zistil, na čo sa môžu zákazníci tešiť a ako spojenie posilní rozvoj regiónov. 

Svieži rebrand

Obchody Starý Otec nájdeš v Bratislave, pričom postupne si zmenou prejde všetkých 18 predajní. Riaditeľ spoločnosti Starý Otec Ľuboš Mudrák pre portál peniaze.sk potvrdil, že sieť predajní sa spojila so značkou Kukkonia a postupne zmenia svoju tvár aj predajne. 

Sieť predajní Starý Otec vznikla v roku 2012, pričom na začiatku sa sústredila výlučne na predaj slovenských produktov. Spoločnosť však neskôr ponúkaný sortiment rozšírila aj o kvalitné zahraničné produkty. „Viac ako 75 % sortimentu má však aj naďalej slovenský pôvod,“ píše sa na webovej stránke Starého Otca.

Predajne sa pýšia tým, že na výber ponúkaných produktov sa pozerajú oveľa prísnejšie ako bežné supermarkety. Dbajú na kvalitu a zloženie tak, aby potraviny ulahodili dospelým, ale aj deťom. Produkty, ktoré predajne ponúkajú, sú bez umelých sladidiel, palmového tuku, chemických zvýrazňovačov chutí či škodlivých farbív.

Prvú predajňu Kukkonia shop už otvorili 6. decembra v bratislavskom Auparku. Okrem klasických potravín taktiež ponúkajú sendviče, croissanty na sladko alebo na slano so sebou, kávu so sebou, čerstvé mäso z mangalice, ale aj špeciality ako wagyu steaky a steaky z tuniaka. 

 
 
 
 
 
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Príspevok, ktorý zdieľa Stary Otec (@staryotec.sk)

Spojenie odzrkadľuje potreby Bratislavčanov

Podľa marketingového riaditeľa Kukkonia Adama Pavella nejde o typický rebranding, ale o spoločný projekt, v ktorom sa obe naše značky rozhodli priniesť do Bratislavy nový koncept spájajúci kvalitné potraviny s „food to go“ konceptom (jedlo so sebou). Ten je rozšírený a populárny najmä v krajinách západnej Európe.

„K spolupráci dochádza na základe samotnej potreby zákazníkov a našej spoločnej vízie priniesť regionálne potraviny najvyššej kvality v modernom prevedení, ktoré reflektujú životný štýl Bratislavčanov s vysokými nárokmi na čerstvosť, pôvod a zloženie.“

Podľa Pavela obe značky, Kukkonia aj Starý Otec, dlhšie hľadali partnera na rozšírenie a podporu svojich aktivít. „Naše spoločné vízie a zdieľanie rovnakých hodnôt založených na prísnom kódexe kvality potravín vyústili do rozhodnutia vytvoriť v hlavnom meste tento nový retailový koncept potravín. V predajni Kukkonia shop ponechávame tie najobľúbenejšie produkty Starého otca, na ktoré boli zákazníci zvyknutí.“

Kvalita ostáva

Riaditeľ spoločnosti Starý Otec Mudrák taktiež ubezpečuje zákazníkov, že v obchodoch zostane zachovaný dôraz na čerstvé a lokálne potraviny bez zbytočných prísad. Nové Kukkonia shopy budú okrem nákupu ponúkať aj možnosť posedenia pri raňajkách či káve. V ponuke zostanú kvalitné potraviny od lokálnych dodávateľov, a to od čerstvého mäsa z fariem na Žitnom ostrove cez mliečne výrobky až po kváskový chlieb či remeselné nápoje.

Kukkonia shop spadá pod značku Kukkonia, ktorá na Žitnom ostrove vyrába a pestuje produkty. Značka sa podobne ako Starý Otec hrdí kvalitnými lokálnymi produktmi.

Žitný ostrov je už stáročia domovom kvalitnej gastronómie, záhradníctva a výroby potravín. Tieto tradície dnes pokračujú v produktoch značky Kukkonia, informujú na webe. Spoločnosť hlása, že spája osvedčené postupy s modernými štandardmi. O kvalitu sa stará tím skúsených odborníkov od záhradkárov a farmárov až po mäsiarov a kuchárov. Spoločnosť má tri hlavné oblasti výroby, a to mliečne výrobky, mäsové produkty a produkty z ovocia a zeleniny.

Výhody pre zákazníkov

Adam Pavell sa pre Startitup vyjadril, že spoločným cieľom Starého Otca a Kukkonie je, aby zákazníci nemuseli kontrolovať etikety a zloženie výrobkov. „To robíme za nich. Zákazníci sa môžu tešiť na najlepšie potraviny z regiónov Slovenska, doplnené o ďalšie regionálne špeciality z Európy.“

Sortiment bude reflektovať sezónnosť a prinesie aj nové pekárenské špeciality vyrábané vo vlastnej remeselnej pekárni. Zameria sa na mäso z mangalice, bohaté portfólio produktov od vybraných regionálnych výrobcov, limitované edície a špeciálne prémiové ponuky, ktoré sa do bežného retailu nedostávajú.

„Práve zo spomínaného portfólia ponúkneme zákazníkom aj jedlo so sebou, aby si mohli počas celého dňa vychutnať zážitok z kvalitného a čerstvého jedla s autentickým príbehom.“

Dopomôžu rozvoju samotných regiónov

Na otázku, čo si od spojenia oboch spoločností sľubujú z pohľadu biznisu Pavell odpovedal, že je tým kombinácia nárastu spotrebiteľov, kvalitnejšie produkty ale aj jednoduchšiu logistiku. „Našou spoločnou víziou bolo vytvoriť svieži retailový koncept, ktorý poskytne priestor značkám, ako je Kukkonia, a aj ostatným značkám zdieľajúcim rovnaké hodnoty, na prezentáciu a bližší kontakt so svojimi zákazníkmi,“ priblížil Pavell.

Vďaka tomu sa podľa marketingového riaditeľa posilní nielen distribúcia kvalitných výrobkov, ale aj ich značka na trhu, čo zároveň prispieva k rozvoju samotných regiónov.

Fajne potraviny v Košiciach: „Vraciame potravinám úprimnosť“

Čítajte viac z kategórie: Zo Slovenska

Zdroje: peniaze.sk, Starý Otec, Kukkonia

Najnovšie videá

Trendové videá