Kaufland stavil na „kontroverznú“ Noru Kabrheľovú. „Cítim z toho krátkozrakú honbu za interakciami,“ tvrdí expert na marketing
- Nora Kabrheľová sa ukázala v reklamách Kauflandu
- Spoločnosť sa otázkam vyhýba
- Marketéri rozhodnutie Kauflandu vnímajú s prekvapením
- Nora Kabrheľová sa ukázala v reklamách Kauflandu
- Spoločnosť sa otázkam vyhýba
- Marketéri rozhodnutie Kauflandu vnímajú s prekvapením
Kombinácia známeho obchodného reťazca s osobou, ktorá bola v minulosti obvinená z krátenia daní a ktorej kauza skončila nečakane svadbou so žalobcom, priniesla rôzne názory — od pozitívneho hodnotenia odvahy po ostrú kritiku za reputačné riziko.
Startitup oslovil experta na marketing Róberta Slováka, ktorý spojenie hodnotí ako „nečakané, no efektívne“ z pohľadu merateľných ukazovateľov, ako sú videnia a interakcie na sociálnych sieťach.
„Vyzerá to, že Kauflandu to zafungovalo,“ hovorí. Z pohľadu minulých udalostí zdôraznil, že prípad Kabrheľovej bol bizarne zamotaný a zároveň časovo vzdialený. „Predpokladám, že mnohí si na to už ani nespomínajú,“ dodal Slovák.
Reputačné riziko
Otázkou však zostáva, či podobné spojenie môže značke ublížiť. Podľa Slováka určite existuje reputačné riziko. Nora Kabrheľová je podľa neho kontroverzná osobnosť, ktorá je známa svojím vulgárnym prejavom, no jej „meme potenciál“ dokáže zasiahnuť široké publikum.
Pre odomknutie obsahu zadaj svoj e-mail
Registrácia a platba bude dokončená po zadaní e-mailu.
Staň sa členom Startitup PREMIUM
a získaj neobmedzený prístup.
Predplatné môžeš zrušiť kedykoľvek.
V článku sa po odomknutí dozvieš
- Čo hovoria experti na rozhodnutie známeho reťazca zakomponovať kontroverznú osobnosť do svojich reklám
- Či urobil Kaufland správny krok
- Prečo sa niektoré značky vyhýbajú spolupráci s politicky zaangažovanými osobnosťami
Po odomknutí tiež získaš
- Články bez reklám
- Neobmedzený prístup k viac ako 75 000 článkom
- Exkluzívne benefity
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy