Absolutka nekončí! Po slovenských mestách organizuje večierky, ktorými podkopáva nohy rasizmu
- S každou farbou je náš svet krajší a párty zábavnejšia
- To je krédom značky Absolut a ich kampane Slovensko žije všetkými farbami
- Značka vodky pokračuje ďalej a zbiera peniaze pre organizáciu Ľudia proti rasizmu
- S každou farbou je náš svet krajší a párty zábavnejšia
- To je krédom značky Absolut a ich kampane Slovensko žije všetkými farbami
- Značka vodky pokračuje ďalej a zbiera peniaze pre organizáciu Ľudia proti rasizmu
Absolut sa okrem odvážnej kampane, ktorá rozdelila diskutujúcich na internete na dve skupiny, pustila aj do organizovania večierkov, ktoré majú do života Slovákov priniesť toleranciu a pestrosť.
Na Absolut večierkoch v kluboch v rôznych slovenských mestách dostáva prvých 100 návštevníkov farebný welcome drink grátis. Koná sa aj špeciálny program, originálne LED shows, no k dispozícii je aj 3D foto kútik, v ktorom sa môžeš odfotiť a fotku si hneď na mieste vytlačiť. Aby bola fotka tip top, o párty vzhľad sa stará vizážistka, ktorá robí UV party make-up.
Príspevok na toleranciu
Za každý vypitý Absolut drink venuje značka alkoholu 20 centov na podporu organizácie Ľudia proti rasizmu. Tú však môžeš podporiť aj počúvaním playlistu Slovensko hrá všetkými farbami na platforme Spotify.
„Značka Absolut je presvedčená, že s každou farbou je náš svet krajší a párty zábavnejšia, o čom hovorí aj posledná kampaň Slovensko žije všetkými farbami. Máme za sebou už tri takéto párty, počas ktorých sa podarilo na podporu tolerancie vyzbierať 808 €,“ hovoria zástupcovia značky.
Absolútne najviac sa podarilo vyzbierať v prešovskom Encore The Club, kde za 2 325 vypitých drinkov vyzbierala Absolutka pre organizáciu Ľudia proti rasizmu 465 €, v košickom Retro Cult Clube to bolo 175 € a v bratislavskom The Clube 168 €. Čakajú ťa ešte dve akcie, a to v Námestove v Imperia-M klube a v Žiline v *enjoyclube.
Slovensko žije všetkými farbami
Kampaň Slovensko žije všetkými farbami je zameraná na to, aby si čo najviac Slovákov uvedomilo, že farba pleti neurčuje to, kým sme. Slovensko totiž už dávno žije všetkými farbami. Značka odštartovala kampaň po teasingovom videu jedinečným spotom, v ktorom vystupuje Slovenka afrického pôvodu Natália Dongová. Ide o jednu z najdiskutovanejších kampaní Slovenska z dielen Triadu. Virálna kampaň bola okrem online nasadená aj prostredníctvom outdoorových nosičov.
„Kompletné výsledky ešte čakáme, alebo dávame dokopy. Dva vám prezradím už teraz, lebo to už nevydržím: 13,4 milióna total reach, 66 % pozitívny sentiment – výstupy aj reactions + comments,” hovorí Martin Woska z Triad Advertising.
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy