Adidas za pár hodín zarobil takmer 21 miliónov eur. Značka vstupuje do novej éry, na trh prináša exkluzívne produkty

  • Ďalší boj dvoch značiek tenisiek sa bude odohrávať vo virtuálnom vesmíre
  • Spoločnosť, ktorá sa snaží reprezentovať svet novej generácie, predstavuje novú kolekciu
  • Iba za pár hodín sa Adidasu podarilo zarobiť približne 21 miliónov eur
adidas, twitter/adidas originals
  • Ďalší boj dvoch značiek tenisiek sa bude odohrávať vo virtuálnom vesmíre
  • Spoločnosť, ktorá sa snaží reprezentovať svet novej generácie, predstavuje novú kolekciu
  • Iba za pár hodín sa Adidasu podarilo zarobiť približne 21 miliónov eur

Len nedávno sme ťa informovali o futuristickom startupe, ktorý kúpila spoločnosť Nike. Ide o americký startup s názvom RTFKT, ktorý vytvára virtuálne návrhy tenisiek a rôzne digitálne zberateľské predmety.

Cieľ spojenia bol jednoznačný. Značka Nike chcela pre svojich zákazníkov vyrábať virtuálne kúsky, ktoré by si mohli potom následne obuť v počítačových hrách.

Avšak Nike nie je jediná spoločnosť, ktorá uvidela potenciál vo virtuálnom svete. Podobný krok začiatkom mesiaca urobila aj konkurenčná spoločnosť tenisiek a športového oblečenia, ktorá po niekoľkomesačnej príprave otvorila dvere svojho virtuálneho vesmíru.

Ide o jeden z najznámejších športových gigantov ­– Adidas. Spoločnosť tak začína novú kapitolu a naplno vstupuje do virtuálneho vesmíru.

Vypredané za pár hodín

Ako informuje portál Czechcrunch, spoločnosť má v pláne zásobovať fanúšikov exkluzívnymi kolekciami a predávať prémiové zberateľské predmety. Tieto produkty by nemali byť dostupné nikde inde.

Značka v piatok spustila do predaja svoju limitovanú edíciu NFT, respektíve kolekciu virtuálnych zberateľských predmetov, ktorá vychádza zo sveta kryptomien. Spoločnosti stačilo iba pár hodín na to, aby oznámila, že takmer 30-tisíc kusov exkluzívnych animovaných kartičiek kompletne vypredali.

Kolaborácia viacerých partnerov

Na edícii NFT Adidas spolupracoval s troma partnermi, konkrétne Bored Ape Yacht Club, GMoney a Punks Comics. Jeden kúsok sa predával za 0,2 etherea, čo je aktuálne zhruba 790 dolárov. Spoločnosť si tak predajom zarobila približne 23 miliónov dolárov, čo je zhruba 20,5 milióna eur.

V rámci „predpredaja“ značka najskôr poskytla 20-tisíc NFTs ľuďom, ktorí majú špeciálne tokeny od samotnej firmy alebo jej partnerov. Zbytok sprístupnili ostatným ľuďom a pre „ďalšie použitie“ si uchovali 380 kusov kartičiek.

Budúci rok predstavia ďalšie produkty

Prvá etapa vstupu do virtuálneho sveta sa spoločnosti podarila, aj keď počas predaja kartičiek došlo k technickým komplikáciám. Niektorým majiteľom tokenov klubu Bored Ape Yacht sa totiž nedarilo predmety kúpiť. Tým Adidas sľúbil, že im preplatí poplatky za prevoz blokchainovej siete.

Kolekcia „eneftíčok“ značky by sa mala v najbližších mesiacoch objaviť aj v hernom svete The Sandbox, na ktorom Adidas aktuálne spolupracuje.

Súčasťou metaverse značky bude aj predaj fyzických kúskov, ktoré budú výlučne iba pre členov ich komunity. Produkty bude poskytovať mobilná aplikácia Confirmed.

Zdroje: Adidas, CC, news.bitcoin

Najnovšie videá

Trendové videá