Aj FootShop sa rozhodol podporiť Pride. Dúhovou kolekciou hlása rovnosť pre všetkých
- FootShop sa rozhodol reagovať na aktuálne témy novou kolekciou.
- Dúhovými farbami tričiek a tenisiek chce podporiť LGBTQ komunitu.
- Cieľom je poukázať na vzájomnú lásku a rešpekt
- FootShop sa rozhodol reagovať na aktuálne témy novou kolekciou.
- Dúhovými farbami tričiek a tenisiek chce podporiť LGBTQ komunitu.
- Cieľom je poukázať na vzájomnú lásku a rešpekt
„Každý z nás má za sebou jedinečný príbeh, vlastné zázemie, skúsenosti a presvedčenie,“ týmito slovami predstavuje FootShop svoju najnovšiu kolekcii. Obchod, ktorý sa prezentuje tým, že definuje teniskovú subkultúru, sa rozhodol podporiť diskriminované menšiny a to dúhovou kolekciou.„
Tenisky ako prezentácia názoru
FootShop tvrdí, že rozdiely vytvárajú nielen farebné prostredie, ale aj rôznorodú partiu ľudí, ktorú spájajú príležitosti a ambície zmeniť svet. Tenisky patria dlhodobo k najobľúbenejšiemu druhu obuvi, ktorá sa teší priazni každého človek bez ohľadu na pohlavie či sexuálnu orientáciu.
Synonymom podpory sa stali už niekoľkokrát. V roku 1966 v nich do práce kráčala každá Newyorčanka, ktorá podporovala účastníkov štrajku verejnej dopravy. Podporovať znevýhodnenú skupinu budú aj tento mesiac a to aj tým, že pôjdu príkladom ľuďom, ktorí stále svoju cestu hľadajú.
FootShop prichádza s dúhovou kampaňou vo svojich prevádzkach v Bratislave, Košiciach, ale aj Prahe.„Pri príležitosti Pride Month sa aj Footshop rozhodol oslavovať to, kým sme a to, ako nás rôznorodosť obohacuje. Chceme jasne vyjadriť podporu tolerancii kohokoľvek, pretože nám záleží na človeku a nie na tom či má rád rovnaké pohlavie,„vysvetlil Lukáš Burda, Global manažér FootShopu.
„Tieto názory sa odrážajú aj v oblečení. Na podporu Pride Month sa do predaja dostáva špeciálna „dúhová“ kolekcia. V každej krabici s Pride topánkami zákazníci nájdu aj špeciálny náramok vyjadrujúci našu podporu všetkým ľudom bez rozdielu,“ vysvetlil Brand manažér Boris Belluš a dodal, že kampaňou sa napojili na svetové značky, ktoré každoročne vyrábajú špeciálne edície oblečenia, tenisiek a doplnkov.
Inšpirácia zo sveta
Pride produkty majú v portfóliu aj spoločnosti Nike a Adidas. FootShop sa rozhodol zájsť ďalej a pridať sériu tričiek, náramkov. Zaujímavou novinkou je aj interný workshop na spoznávanie a šírenie vzájomnej tolerancie a akceptácie rozdielov.
Footshop nie je len obchod plný tenisiek, ale aj komunitou, ktorá sa snaží spájať kultúry a subkultúry, skupiny aj jednotlivcov v jednu veľkú rodinu. Ide o platformu, ktorá chce inšpirovať svet okolo nás. „Za tým všetkým sa skrýva veľká zodpovednosť, nie len voči našim fanúšikom, ale aj voči svetu. Rozhodli sme sa túto zodpovednosť prijať v plnom rozsahu a šíriť to, čo považujeme za najdôležitejšie – toleranciu a otvorenosť. Veríme, že naši fanúšikovia sú s nami, a tak rovnako, ako celý tím Footshopu rešpektuje každého bez predsudkov a takého, aký je,“ prezradil Boris Belluš, brand manažér zo slovenského Footshopu.
Podpora na všetkých komunikačných platformách
FootShop verí, že je najvyšší čas, aby sme spoločne posunuli hranice a zbúrali pomyselnú stenu, ktorá našu spoločnosť stále rozdeľuje. Žijeme v 21. storočí a ľudstvo už prešlo obrovský kus cesty. Toľko spomínaná rovnoprávnosť sa týka úplne všetkých – bez ohľadu na to, akého sme pohlavia, vyznania, rasy, alebo aká je naša sexuálna orientácia. Stále sa však stretávame s prostredím, ktorému vládne netolerancia a diskriminácia voči tým, ktorí nezapadajú do „škatuľky“ normálnosti.
Počas dúhového júna, mesiaca vyhláseného komunitou LGBTQ ako Pride Month, budú na všetkých komunikačných kanáloch naplno prispievať k presadzovaniu tolerantnej spoločnosti. „Chceme prispieť k zbližovaniu spoločnosti a taktiež poukázať na potrebu tolerovať a nie odsudzovať. Priamy prejav nášho názoru bude to, že budeme viditeľný na Bratislavskom pochode, ktorý bude 20.7. na bratislavskom Hviezdoslavovom námestí,“ potvrdil Lukáš Burda Global Brand manažér.
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy