Ak sa vyžívaš v otravných reklamách, tá nová s Cristianom Ronaldom ťa zasýti
- Známy futbalista vystúpil v otravnej reklame, kde aj otravne spieva
- Známy futbalista vystúpil v otravnej reklame, kde aj otravne spieva
„Go shope-pe-pe-pe–pee, free shippi-ping-ping-ping…“ takýmto popevkom chceš, aby začala každá reklama určená na shope-pe-pe. Pridá sa veľavýznamný pohľad Cristiana Ronalda a kop, pravdepodobne do natešeného singapurského davu na tribúnach a chytľavá reklama, ktorú si do týždňa spieva každý je na svete. Ako informoval internetový portál 10 Daily, bizarných 30 sekúnd bolo určených na propagovanie novej e-commerce aplikácie Shopee.
Aj keby bolo veľmi zaujímavé byť pri zrode nápadov tamojších singapurských marketingových mágov, myslíme si, že ich cieľ bol veľmi jednoduchý. Zaujať a predať. Aj keď pri videu naozaj nevieš určiť, čo má aplikácia s futbalom spoločné, rozhodne ťa zaujme.
https://www.youtube.com/watch?v=caJ6kl4tPSs
Druhá polovica videa nie je určená pre obyčajného diváka, ale zgustnú si na nej naozajstní znalci. Po 15 sekundách začne ubehaný Cristiano spievať (pre nás už obľúbený) song.
Have you seen the last @Shopee TV #ad ? They went big on this one !
(Shopee is a famous e-commerce platform in Southeast asia & Taiwan)#99festival #shoppingfestival #shopee #ronaldo #foot #ecommerce #digital #advertising #fun #marketing #tv #fcbsa pic.twitter.com/ahZB8A4BnX
— Business Success Awards (@BSuccessAwards) August 21, 2019
Spot sa má objaviť vo viacero juhovýchodných ázijských televíziách, dokonca v oblasti Taiwanu sa môžu diváci tešiť na exkluzívny obsah. Každopádne, hlavným účelom kampane je upozorniť na akciu 9.9 Super Shopping Day, ktorá už tradične označuje za obdobie zliav.
Je dobré aj podotknúť, že ciele firmy Shopee nekončia iba v Singapure a Malajzii. Už v súčastnosti má globálne ambície.
Zdroj: 10 Daily, Marketing-interactive.com
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy