Ako na lepší marketing? Tretí ročník Lepšej Konferencie opäť inšpiroval stovky podnikateľov na Orave

15. marca 2025 sa Orava opäť stala centrom marketingovej inšpirácie. Tretí ročník Lepšej Konferencie privítal podnikateľov, marketérov a kreatívcov túžiacich po praktických poznatkoch o budovaní značky. A rozhodne neodchádzali sklamaní.
Marketing na Slovensku posúvajú na vyššiu úroveň
Lepšia Konferencia si získala renomé v marketingovej komunite. Po troch úspešných a vypredaných ročníkoch na Orave a jednom v Košiciach je jasné, že podujatie má čo ponúknuť. Oravská edícia láka nielen výnimočnou atmosférou, ale aj silnou podnikateľskou komunitou.
Účastníci aj rečníci si konferenciu pochvaľujú. Ivan Zaťko, zakladateľ Donio.sk a Žurnál, si všimol jej progres: „Od prvého ročníka sa výrazne posunula vpred. Je skvelé vidieť, ako sa tu stretávajú ľudia z celého Slovenska – od Bratislavy až po Trebišov – ktorých spája vášeň pre marketing, podnikanie a budovanie značiek.“
Podobne to vníma aj Martin Zahuranec, CEO značky Eyerim: „Lepšia Konferencia skutočne napĺňa svoj názov. Navštívil som už mnoho konferencií v Bratislave, ktoré sú často formálne a konajú sa v luxusných hoteloch. Tu však cítiť energiu mladých ľudí, ktorí to robia srdcom, a to vytvára úplne inú atmosféru.“
Lepší spíkri, ešte lepšie témy
Aj tento ročník priniesol množstvo odborníkov, ktorí sa podelili o svoje skúsenosti a stratégie. Ján Cifra (Dedoles) otvorene hovoril o kríze značky a jej záchrane. Andrea Podstrelencová (Holokolo) ukázala, že úspešný e-shop možno vybudovať aj bez hlbokých odborných znalostí v danej oblasti. Filip Kuna (Engerio) zdôraznil význam konzistentnej komunikácie a robenia toho, čo naozaj milujeme. Maroš Ľuba (Studio Echt) sa venoval kvalitnému brandingu a Naďa Kacera (Levosphere) vysvetlila, prečo je strategické plánovanie kľúčové pre rast značky. Inšpiratívnu bodku za programom dal Milan Dubec so svojou prednáškou o osobnom brandingu.
Panelové diskusie a praktické workshopy
Súčasťou programu bola aj diskusia, v ktorej Pavol Adamčák (Dexfinity), Martin Zahuranec (Eyerim), Ivan Zaťko (Donio.sk, Žurnál) a Ján Cifra otvorene hovorili o tom, ako zachraňovali svoje značky v krízových časoch. Podnikateľom poskytli cenné rady a konkrétne tipy, ktoré im pomohli udržať sa na trhu.
Účastníci si odniesli praktické know-how aj z dvoch intenzívnych workshopov. Miki Plichta im ukázal, ako efektívne písať na LinkedIn, zatiaľ čo Denis Vencel ich naučil, ako si podmaniť sociálne siete v niekoľkých jednoduchých krokoch.
Networking, skvelé jedlo a výborná atmosféra
Medzi prednáškami nechýbal priestor na networking, chutné jedlo a priateľskú atmosféru v oravskom štýle. O vynikajúci catering bolo postarané, osviežujúce nápoje dodali energiu na ďalšie diskusie a DJ Robbie sa postaral o večernú afterparty, ktorá pokračovala do neskorých hodín.
Za skvelým eventom stojí silný tím
Lepšia Konferencia sa neustále zlepšuje vďaka organizátorskému tímu, ktorý má bohaté skúsenosti v marketingu. Stoja za ňou videoproducent Samuel Kovalik, skúsená marketérka Klaudia Bučková a stratég Rastislav Ujmiak.
„Každý rok sa snažíme posúvať konferenciu na vyšší level, zefektívňovať procesy a rozširovať tím. Veríme, že návštevníci odídu spokojní aj tento rok,“ zhodnotil Samuel Kovalik.
A na záver tá najlepšia správa – Lepšia Konferencia sa 8. novembra 2025 opäť vráti do Košíc! Ak nechcete prísť o ďalšiu dávku inšpirácie, sledujte web a sociálne siete podujatia.