Obľúbeného influencera Jovinečka vykradli zlodeji. Prezradil nám, akú mu urobili škodu
- Jovinečko je známy slovenský influencer, ktorý podniká aj v gastrosegmente
- Dnes oznámil, že jeho prevádzka bola vykradnutá
- Jovinečko je známy slovenský influencer, ktorý podniká aj v gastrosegmente
- Dnes oznámil, že jeho prevádzka bola vykradnutá
Filip Jovanovič začal najskôr s tepovaním gaučov. Postupne jeho popularita rástla najmä vďaka jeho vtipným videám.
Jovinečko, ako ho ľudia na internete poznajú, nie je úplným nováčikom ani v gastrosvete. Prejavil sa ako schopný podnikateľ a na pultoch obchodov môžeš nájsť aj jeho produkty, ako napríklad granolu alebo zdravé tyčinky.
Už pred časom do jeho podnikateľského portfólia pribudla aj prevádzka Jovipoint, ktorá má spojiť chutné snacky, jedlo a skvelú kávu.
Najnovšie však svojich 326-tisíc fanúšikov na Instagrame informoval o tom, že jeho prevádzka sa stala terčom zlodejov.
„V nedeľu v noci nás vykradli. Našťastie tu nedržíme veľkú hotovosť ani nič vzácne. Ale škoda nám veru vznikla. Dotykačka, profi palacinkovače, grill, hotovosť, IPad a zopár drobností. Kávovar nezobrali, to potešilo,“ povedal Filip pre Startitup.
Ako si však vysvetľuje, že vykradli práve jeho kaviareň? Môže ísť podľa Jovinečka aj o zámerný útok na jeho osobu zo strany neprajníkov?
„Určite tomu nepomohlo to, že sme tak na očiach. Samozrejme, môže sa to stať hocikomu. Kamarátov nedávno vykradli tak, že s ďalekohľadom odpozorovali kód na alarm a potom ho len v noci naťukali. Vyzerá to, že nám sa stala rovnaká vec, alebo niekto prezradil kód.“
Konštatuje, že jeho podnik musí teraz fungovať v núdzovom režime, no pre zákazníkov sa toho až tak veľa nemení „Palacinky ďalší deň/dva nebudú v ponuke, e-kasu sme stihli nahradiť, to je hlavné.“
V ponuke teraz bude krízové menu. „Naše gro jedál boli palacinky, všetky palacinkovače zmizli, takže momentálne máme len sendviče, banánový chlieb a nápoje.“
Obľúbený influencer tiež prezradil, že gastrobiznis dáva poriadne zabrať aj jemu. Najnáročnejšia je podľa jeho slov práca s ľuďmi a neustále hasenie malých „požiarov“, ktoré bežne vznikajú.
„Našťastie mám šikovnú manažérku, ktorá tieto situácie zvláda bravúrne.“
A čo by si poradil mladým ľuďom, ktorí by, podobne ako on, chceli preraziť v gastrobiznise?
„Gastro ako prvý biznis určite nie. Veľký vstupný kapitál, obrovská konkurencia, drina, veľa nespoľahlivých ľudí a tak ďalej.“
Na záver pripomenul, že Jovipoint nie je biznis, z ktorého žijú.
„Máme ho ako hobby a dielničku na šmakociny, ktoré nám pred spaním napadnú. Takže teraz nerozmýšľame nad expanziou, ale jeden nikdy nevie.“