Unikátny slovenský startup, ktorý šetrí ľuďom peniaze spolupracuje s Microsoftom. Teraz získal vyše pol milióna eur
- Technologický startup iERP získal investíciu viac ako pol milióna eur na ďalší vývoj svojej AI platformy
- Svojou AI platformou signifikantne znižuje náklady a zvyšuje výnosy zákazníkom
- Technologický startup iERP získal investíciu viac ako pol milióna eur na ďalší vývoj svojej AI platformy
- Svojou AI platformou signifikantne znižuje náklady a zvyšuje výnosy zákazníkom
Slovenskému startupu iERP veria obrovské firmy zo zoznamu Fortune 500. Zákazníkom pomáhajú znižovať náklady a zvyšovať výkony svojou AI platformou. Dnes oznámili investíciu vo výške viac ako pol milióna eur.
Ako uvádzajú v tlačovej správe, dôveru do startupu iERP vložili investičné fondy Zero Gravity Capital a CB Investment Management, ku ktorým sa pridal Cognitum ako co-investor.
Digitálna platforma pomocou algoritmov s umelou inteligenciou dokáže v reálnom čase predpovedať správanie zákazníkov, stav predajov alebo aj to, ktoré faktúry budú zaplatené po dátume splatnosti. Investíciu spoločnosť plánuje využiť predovšetkým na posilnenie a rozšírenie vývojového a exekutívneho tímu.
„Okrem existujúcej produktovej línie prichádzame na trh aj s novým software riešením Nostradamus.cloud, čo si vyžaduje zvačšiť produktový, ale aj exekutívny tím. Čiže bude slúžiť na vývoj a developtment produktov. Okrem toho nám investícia pomôže aj pri expanzii na nové trhy, konkrétne na blízkom východe, v západnej a strednej Európe a Afrike.“ hovorí pre Startitup marketingová manažérka iERP Magdaléna Mihálová.
„Naše súčasné B2B riešenie klientom ušetrilo už státisíce eur a zvýšilo výnosy až o 20 %, čo nás priviedlo k myšlienke vytvoriť analytické a prediktívne riešenie Nostradamus.cloud pre e-commerce firmy akejkoľvek veľkosti,“ povedal Jozef Baláž, CEO a spoluzakladateľ iERP.
„Nakoľko online nakupovanie je jednou z najpopulárnejších aktivít na internete na celom svete, získavanie zmysluplných analytických obchodných výstupov a biznisových predpovedí je kľúčové pre to, aby spoločnosť vynikala spomedzi veľkej konkurencie v e-commerce priestore,“ dodal Dušan Korčák, COO a spoluzakladateľ iERP.
Nostradamus je plne automatizovaná platforma, ktorá predpovedá vývoj predajov v online priestore využívajúca umelú inteligenciu.
„iERP je rýchlo rastúci startup s unikátnym produktom, ktorý si už získal niekoľko významných zákazníkov na trhu a práve to je kľúčový dôvod, prečo sme sa rozhodli podporiť ďalší rast spoločnosti v technologickom rozvoji a následnej expanzii,“ povedal Dušan Duffek, partner v Zero Gravity Capital.
„Teší nás, že aj s našou podporou spoločnosť iERP získala ďalší kapitál pre svoj rast. Táto investícia jej umožní posilniť svoje postavenie na trhu analytických a prediktívnych nástrojov využívaných firmami rôznej veľkosti, predovšetkým v rýchlo rastúcom e-commerce sektore,“ dodala Lucia Timek, investičná manažérka CB Investment Management.
Okrem svetovej expanzie má startup plány aj na Slovensku. „Sme na začiatku cesty a momentálne máme klientov v Turecku, Dubaji, Afrike ale plánujeme uviesť na slovenský trh inovačný projekt digitalizácie SME’s, no o tom viac v priebehu tohto roka,“ dopĺňa Mihálová.
O slovenskom startupe iERP
- Startup iERP vznikol v roku 2019 a v súčasnosti spolupracuje s viacerými významnými klientmi v rôznych krajinách sveta. iERP Business Intelligence platforma obsahujúca algoritmus na predpovedanie užívateľského správania pomocou umelej inteligencie je určená pre e-commerce predajcov, FMCG a supermarkety.
- Špičková technológia viacvrstvových algoritmov, ukazovatele výkonnosti spoločností (KPI’s) a externé faktory, ako sú ekonomické ukazovatele, štátne sviatky alebo rizikové faktory podnikania COVID-19, spolu tvoria jedinečnú platformu na predikciu správania zákazníkov.
- Platformu možno bezproblémovo integrovať s akýmkoľvek systémom elektronického obchodu, ERP, CRM alebo POS.
- iERP pomáha spoločnostiam zlepšiť predpovede predaja, optimalizovať úrovne zásob, a tak predísť problémom s dodávkami od externých dodávateľov, zvýšiť príjmy a konverziu z marketingových digitálnych kampaní ponúkaním vhodných produktov a služieb tým správnym zákazníkom.
- Okrem toho platforma zlepšuje finančný tok peňazí spoločnostiam proaktívnou identifikáciou zákazníkov, ktorí budú meškať s platbami.
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy
Zdroj: TS