Amazon propaguje inteligentné hračky, spúšťa unikátne mesačné predplatné
- Amazon ide dlhodobo cestou inovácií, no teraz trochu netradične. Novinkou v jeho firemnej politike je, že chce podporovať vzdelanosť a zdravý vývoj detí.
- Amazon ide dlhodobo cestou inovácií, no teraz trochu netradične. Novinkou v jeho firemnej politike je, že chce podporovať vzdelanosť a zdravý vývoj detí.
Amazon prichádza s novou zaujímavou službou mesačného predplatného, ktoré je určené deťom, no poteší aj rodičov. Za cenu 19,99 dolárov mesačne plus poštovné bude každý mesiac posielať deťom takzvané STEM hračky. Čo to znamená? Sú to dôkladne vybrané hračky súvisiace s vedou (Science), technológiou (Tech), strojárstvom (Engineering) či matematikou (Math). Každý člen STEM Klubu si môže byť istý, že obsah krabičky bude vysoko edukatívny s cieľom rozvíjať vedomosti a zručnosti detí.
Foto: amazon.com
Predplatné je možné v troch rôznych verziách: Pre deti vo veku od 3 do 4 rokov, pre školákov vo veku 5 až 7 rokov a pre staršie deti vo veku od 8 do 13 rokov. Neznamená to však, že zábavno-vzdelávaciu novinku nemôžu vyskúšať aj rodičia. Všetky edukačné hračky sú dôkladne vybrané zamestnancami Amazonu podľa mentálnych schopností detí a pochádzajú len od overených a kvalitných značiek.
Foto: amazon.com
Foto: amazon.com
V krabičke tak deti nájdu od skladačiek a jednoduchých mikroskopov pre najmenších po sofistikovaných programovateľných robotov pre väčšie deti, od súpravy kryštálov pre nadšených geológov po chemické sety pre mladých chemikov. Po prihlásení je služba automaticky obnovovaná každý mesiac, no je možné kedykoľvek ju zrušiť. Nevýhodou je, že toto predplatné bude v najbližšej dobe dostupné len v USA.
Foto: amazon.com
Cieľom STEM Klubu je inšpirovať a vzdelávať mladé mysle tou najúčinnejšou formou – prostredníctvom hry! Tento krok Amazonu je skvelým spôsobom, ako spopularizovať inteligentné hračky a primäť rodičov kupovať ich deťom namiesto bezduchých hračiek z televíznych reklám. Zároveň je to cesta, ako obohatiť ponuku predplatených služieb a samozrejme zvýšiť zisky. Aj keď predajca túto jedinečnú službu zatiaľ iba spúšťa, je ľahké si predstaviť, že v budúcnosti pribudnú aj iné druhy „hračkového“ predplatného.
Foto: amazon.com
Foto: amazon.com
Čo myslíš, uchytilo by sa niečo podobné aj na Slovensku? Každopádne je tu konečne zmysluplný projekt, ktorý nielen, že zarába na komercii, ale aj vzdeláva a môže byť inšpiráciou pre ostatných.
Zdroj článku: theverge.com, Zdroj titulnej fotografie: amazon.com
Čítajte viac z kategórie: Inovácie a Eko