Apple predstavila tajomnú kampaň, ktorú sprevádzali gigantické reklamné nosiče
- Z noci na ráno vyrástli v známych svetových metropolách 40-metrové reklamné nosiče s gigantickými tanečníkmi
- Za kreatívnym konceptom stojí reklamná agentúra TBWA\Media Arts Lab
- Z noci na ráno vyrástli v známych svetových metropolách 40-metrové reklamné nosiče s gigantickými tanečníkmi
- Za kreatívnym konceptom stojí reklamná agentúra TBWA\Media Arts Lab
Adweek.com pravidelne prezentujúci novinky z marketingu a reklamy informoval o tom, že do verejného priestoru boli nasadené bilbordy s tanečníkmi. Tí sa na 24 hodín stali súčasťou anonymnej kampane spoločnosti Apple, ktorá zasadila 3-D koncept na známe miesta svetových metropol.
Doslova z noci na ráno tak vyrástli plagáty a masívne sochy, ktoré vo vírivom tanečnom pohybe prezentovali súčasný tanec a veľkú emóciu.
Nadrozmerní a tajomní
V Londýne, Miláne, Tokiu či Paríži sa tanečníci stelesňujúci prepojenie hudby a pohybu nachádzali dokonca aj na strechách. Jediné obmedzenie predstavovalo to, že reklama bola vsadená priamo do predajní alebo na ich strechy.
Apple spolu s kreatívnou agentúrou TBWA\Media Arts Lab prostredníctvom dvojfázovej kampane odhalili nové AirPods Pro. Najprv sa na šestnástich outdoorových nosičoch a sedemnástich fasádach obchodov Apple Store v dôležitých metropolách a finančných trhoch spoločnosti objavili nadrozmerné neoznačené obrázky tanečníkov, uviedol portál Adweek.
https://www.instagram.com/p/B4WuXt8nV8d/
Takto si ich pozorovateľ mohol užiť takmer jeden deň. Po tom, ako spoločnosť Apple kampaň spustila a AirPods Pro sa dostali do predaja, viac ako 12-metrové obrazy sa aktualizovali. Tanečnici dostali do ucha slúchadlá a reklamné nosiče malé popisky.
Nadživotná veľkosť fascinovala okoloidúcich. A nielen tá. Tri dimenzie, ktoré dodávali gigantickým obrazcom ešte extra pridanú hodnotu a tanečníci akoby ožívali v uliciach svetových metropol, pôsobili spektakulárne.
Svetová úderka
Hoci boli reklamné nosiče rozmiestnené po celom svete, odhalenie novinky bolo synchrónne. Išlo o globálny ťah a vyšiel k spokojnosti. Kampaň mala predstavovať voľnosť a slobodu a technológie, ktoré človeka predovšetkým motivujú, neobmedzujú.
Ruky, nohy, vlasy či kusy oblečenia vystupujúce počas tanca z reklám predstavujú spojenie tanca bez limitov a bezlimitových slúchadiel, ktoré poskytujú slobodu pri počúvaní hudby a neobmedzujú v pohybe.
Na každú jednu reklamu musel byť vytvorený dokonalý plán. Pri niektorých sa dali aktualizovať a vložiť slúchadlá pomocou jednoduchého vizuálneho obrazu, pri ďalších sa museli meniť kompletné, prezrádza stratégiu úpravy český portál focus-age.cz.
Zdroj: adweek.com, focus-age.cz
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy