Attila Végh sa v priamom prenose nepomýlil, „spln sa mi senil“ využil ako šikovný marketing
- Atilla Végh včera šikovne využil svoju možnosť a v prejave spomenul aj svoj v minulosti skomolený výraz
- Atilla Végh včera šikovne využil svoju možnosť a v prejave spomenul aj svoj v minulosti skomolený výraz
Ak si včera pozorne sledoval „zápas storočia” v Oktagone medzi Attilom Véghom a Karolom Vémolom, určite ti neušiel jeho brept po vyhranom súboji: Spln sa mi senil.
Na internete sa objavili posmešné reakcie na jeho skomolený výraz, ale v skutočnosti išlo o šikovný marketing jeho vlastnej značky.
Výraz „Spln sa mi senil“ povedal Atilla ešte v júni tohto roka na jednej z tlačových konferencí, kde sa mu za to riadne všetci vysmiali. Video si môžeš pozrieť >TU
Vtedy išlo naozaj o brept. Následne ho Attila využil na obohatenie svojej značky a vytvoril tričká, ktoré nesú rovnomenný názov.
Atillovi sa teda neplietol jazyk a ani nemôžeme jeho vyjadrenie považovať za chybu. Urobil to cielene a šikovne.
Jeho tričko s názvom Splň sa mi senil predáva na jeho vlastnom obchode za takmer 35 eur. Okrem iného má Atilla pod svojou značkou ďalšie produkty ako šiltovky, tričká, mikiny a dokonca aj oblečenie pre deti.
Za minulý rok zarobil Attila na tržbách svojho e-shopu vyše 48-tisíc eur, skončil však v strate viac ako tisíc eur. Jeho vlastný „merch“ je registrovaný pod firmou Atilla Végh Store s.r.o a jediný majteľ je jeho žena Natália Végh.
Zdroj: Attila Végh, Finstat, Facebook
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy