Attila Végh prišiel o svoju „vlajkovú loď“. Známa firma s ním rozviaže spoluprácu
- Známy zápasník prišiel o ďalšiu spoluprácu
- Značka Pierre Baguette s ním už ďalej spolupracovať nebude
- Známy zápasník prišiel o ďalšiu spoluprácu
- Značka Pierre Baguette s ním už ďalej spolupracovať nebude
Meno hlavnej tváre MMA na Slovensku sa okrem bojových športov spája aj s množstvom komerčných spoluprác, ktoré promuje napríklad na svojom Instagrame. Tam ho sleduje viac než 400-tisíc followerov, na jeho facebookovom profile má vyše 120-tisíc sledovateľov.
Medzi najznámejšie produkty „s tvárou“ Attilu Végha patrí aj populárna bageta „Bagetejšn“, ktorej reklamný slogan znie: „Najťažšia bageta spomedzi všetkých bagiet na slovenskom trhu.“
Za produktom stojí značka Pierre Baguette, tá sa však s Véghom aktuálne rozhodla nepredĺžiť spoluprácu. Firma sa tak pridala k spoločnosti Renault, ktorá so zápasníkom nedávno rozviazala spoluprácu.
Spoločnosť sa odvoláva na „kultivovaný prejav na verejnosti“
Naša redakcia kontaktovala spoločnosť Pierre Baguette. Tá nám poskytla exkluzívne vyjadrenie.
„Naša spoločnosť je, bola a vždy bude striktne apolitická. Zároveň v plnej miere rešpektujeme všetky osobné práva zaručené Ústavou Slovenskej republiky, vrátane slobody prejavu, a to bez ohľadu na to, či sa s ním ako firma stotožňujeme alebo nie. Čo ale považujeme za nemenej dôležité, je dodržiavanie kultivovanosti prejavu na verejnosti. O to viac, ak ide o známu osobnosť, akýmkoľvek spôsobom spojenú s našou značkou. Zmluva o spolupráci s pánom Véghom končí v júni a neplánujeme ju predlžovať. Nateraz sa chceme sústrediť na promo našich produktov bez využitia známych osobností.“ uviedla firma Pierre Baguette pre Startitup.
Prísne nastavené pravidlá svetoznámej značky
Svetoznáma automobilová značka Renault s Véghom rozviazala spoluprácu ihneď. O dôvody sa hlavná tvár MMA na Slovensku podelila na sociálnej sieti. „Vo svetle aktuálnych udalostí sa s Vami potrebujem podeliť o skúsenosť, ktorá vo mne vzbudila pocit, že komunizmus sa vrátil,“ písal Végh v úvode svojho príspevku, ktorý dnes už neexistuje.
Hviezda bojových športov tiež zverejnila mailovú komunikáciu svojho manažéra so zástupkyňou značky. Tá mu zdôraznila, že ambasádori firmy musia byť apolitickí.
„Francúzska firma má takto nastavené pravidlá. Veľká nevôľa sa zniesla na Attilku. Čo by sa dalo ustáť. Ale budem úprimná, nie aj keď náš celý tím ľudí sme na opačnej strane. My, naši najbližší, naše bubliny. Za toto sa ja neviem postaviť. Lebo z môjho pohľadu nejde o rešpekt voči inému názoru. Ale podporu strany, ktorá klame a je krivá.“
Attila Végh pred prezidentskými voľbami otvorene vyjadril svoju podporu Petrovi Pellegrinimu.
„Žiaľ, realita je zrejme taká, že pokiaľ máte a nedajbože prejavíte svoj názor verejne, môže sa stať, že prídete o partnerstvo, možno biznis a možno neskôr budú za váš názor aj zatvárať,“ myslí si Végh.
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy
Zdroje: SIU, Archív SIU