Autoumyváreň vtipne reaguje na predvolebné slogany. Návštevnosť jej vzrástla takmer o polovicu

  • Žilinská autoumyváreň poňala predvolebné slogany vtipným a kreatívnym spôsobom
  • Svoje tržby vďaka tomu zvýšila o niekoľko desiatok percent
  • V deň volieb majú dokonca vypredané
Unsplash/Autoumyváreň MAX
Unsplash/Autoumyváreň MAX
  • Žilinská autoumyváreň poňala predvolebné slogany vtipným a kreatívnym spôsobom
  • Svoje tržby vďaka tomu zvýšila o niekoľko desiatok percent
  • V deň volieb majú dokonca vypredané

V rámci predvolebných kampaní v posledných dňoch, týždňoch či mesiacoch sme boli svedkami viacerých sloganov a hesiel. Niektoré z nich sa stali terčom posmeškov internetových stránok, iné zasa skvelým marketingovým prvkom.

Príkladom toho je aj žilinská autoumyváreň, ktorá viaceré predvolebné slogany poňala vtipným, no zároveň kreatívnym spôsobom a využila ich tak vo svoj vlastný prospech. V spojení s grafickým dizajnom tak zákazníkov lákajú sloganmi „Za neporiadok v aute môže vodičova vláda, poďme to spoločne zmeniť“ alebo „Kandidujeme do nasledujúceho čistiaceho obdobia, presadíme zásadné peny, ktoré nastolia poriadok.“

https://www.facebook.com/autoumyvarenmax/photos/a.2357150527846532/2679689462259302/?type=3

Skvelé ohlasy, zvýšené tržby

Žilinská autoumyváreň pre Startitup uviedla, že k vytvoreniu tejto reklamy ich viedli predovšetkým hádky volebných zástupcov a neustále volebné prieskumy podľa nich už unavujú majoritnú časť verejnosti, ktorá si chce od volebného ošiaľu odpočinúť – najlepšie paródiou na súčasný stav spoločnosti či mediálnym masážam a sľubom.

Reklama je v súčasnosti okrem sociálnych sietí ako Instagram či Facebook nasadená už aj na 22 bilbordoch v Žiline a okolí. Ich hlavným cieľom bolo samozrejme zvýšiť povedomie o ich prevádzne a budovanie značky, ale taktiež aj zamyslenie sa nad niektorými skutočnými predvolebnými sľubmi určitých strán.

https://www.facebook.com/autoumyvarenmax/photos/a.2357150527846532/2673760272852221/?type=3

Takáto myšlienka zaujala aj zákazníkov, nakoľko nám autoumyváreň potvrdila, že odozvy sú vynikajúce. „Ľudia chodia k nám do autoumyvárne a hovoria, že videli našu reklamu a zabávajú sa na nej. Zatiaľ na sociálnych sieťach sme nestretli žiadneho hejtera, ale iba podporovateľov,“ dodali.

Celá kampaň ich pritom stála len niečo málo vyše 3-tisíc eur, no tržby v posledných dňoch im stúpli o približne 50%. Celá kampaň pobeží do volieb, teda do 29. februára, kedy zákazníkom namiesto vlakov zadarmo sľubujú „Laky zadarmo“, čo v praxi znamená keramický vosk zdarma ku každému umytiu. Tento deň vraj majú už úplne vypredaný a dokonca museli zdvojnásobiť aj počet pracovníkov.

https://www.facebook.com/autoumyvarenmax/photos/a.2357150527846532/2681824298712485/?type=3

Pri otázke, či podobné reklamy plánujú robiť aj v budúcnosti pri iných príležitostiach uviedli, že určite a voľbami to všetko len začalo. V neposlednom rade taktiež dúfajú, že reklama prispeje aj k väčšej účasti vo voľbách.

„Právo voliť je jediný a účinný spôsob ako vyjadriť spokojnosť alebo nespokojnosť so súčasným stavom a situáciou v tomto štáte,“ uzatvárajú.

Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy

Zdroj: AutoumývareňMAX

Najnovšie videá

Trendové videá