Avion predstavuje svoju novú gastro pasáž. Pozri sa, ako to tam vyzerá
- Avion sa chýsta v najbližšej dobe otvoriť svoju novú gastro pasáž
- Tá sa rozprestiera na ploche 5 000 štvorcových metrov
- Pri novom dizajne stavili na prirodné materiály a škandinávsky dizajn
- Navštíviť ho môžeš už 6. decembra tohto roku
- Avion sa chýsta v najbližšej dobe otvoriť svoju novú gastro pasáž
- Tá sa rozprestiera na ploche 5 000 štvorcových metrov
- Pri novom dizajne stavili na prirodné materiály a škandinávsky dizajn
- Navštíviť ho môžeš už 6. decembra tohto roku
Projekt novej gastro pasáže je súčasťou dlhodobej stratégie, ktorá chce pretransformovať nákupné centrum Avion tak, aby vyhovoval požiadavkám súčasnej doby. Nová gastro pasáž sídli na mieste, ktorú kedysi okupovala Hypernova.
Sám riaditeľ nakúpného centra Avion, Vladimír Bereš, priznáva, že doba sa mení ,„Od otvorenia Avionu v roku 2002 sa veľa zmenilo. Požiadavky a očakávania zákazníkov sa neustále vyvíjajú a retailové prostredie sa vplyvom technológií, urbanizácie, ekonomiky a ďalších faktorov rýchlo mení. Aj v bratislavskom Avione sa chceme prispôsobiť novým trendom a zostať dlhodobo atraktívnym miestom pre nášho zákazníka, spoznávať jeho potreby a túžby,“ vysvetľuje V. Bereš.
Tomu aj prispôsobili celkový dizajn novej gastro pasáže, ktorú mal na starosti architektonická kancelária Suchánek. Architekti, ktorí na návrhu pracovali opisujú projekt ako redukciu hypermarketu a jej účelom je spraviť z Avionu miesto na stretávanie sa.
Pri dizajne sa inšpirovali škandinávskym štýlom a sami priznávajú, že to nebola ľahká úloha. Priestor, s ktorým pracovali, mal 24 metrov na šírku, 72 metrov na výšku a 11 metrov na výšku.
Najnáročnešie bolo pracovať s priestorom, ktorý bol mal rozlohu dvoch tenisových kurtov, podobným tým, na ktorých sa hrá Davis Cup. Taktiež do projektu zapracovali aj optický klam, aby pasáž pôsobila skráteným dojmom oproti jej skutočnej dĺžke. To dosiahli pomocou tribúny, ktorá je v strede pasáže a postupne sa rozširuje.
Do gastro pasáže sa im podarilo umiestniť až 650 miest na sedenie, ktoré sú rozdelené do ôsmych rôznych zón. V priestore dominujú prírodné materiály, najmä drevo a vďaka tomu priestor vyžaruje teplo a pôsobí príjemne.
Taktiež sa nezabudlo ani na akustiku a použili sa akusticky pohľtíve materiály. Tým pádom sa vyhli nadmernému hluku.
Výber prevádzok, ktoré budú v novej gastro pasáži pôsobiť, taktiež nenechali na náhodu.„Snažili sme sa vybrať ponuku gastro prevádzok tak, aby sme oslovili čo najviac návštevníkov. Aj preto sme sa zamerali nielen na overené značky, ale aj na nové a čoraz obľúbenejšie street food koncepty ako napríklad Regal Burger, Thali či Pho. Podmienkou bolo, aby každá prevádzka do nových priestorov priniesla aj novinky v menu,“ vysvetľuje manažér projektu R. Galamboš.
Dokopy tam bude pôsobiť 20 nových prevádzok. Zoznam si môžeš prečítať nižšie. Celá rekonštrukcia priestoru stála 12,5 milóna EUR. „Veríme, že z novej pasáže sa stane miesto stretávania sa, ktoré spája rôzne komunity, miesto, kde sa ľudia inšpirujú, získavajú skúsenosti s novými technológiami, nakupujú, jedia a prirodzene trávia svoj čas,“ dodáva V. Bereš.
Prevádzky v novej gastro pasáži:
- Nord See
- Regal Burger
- Subway
- FitFood
- Nomad
- I love pasta
- Pizza Hut
- Hummus & Couscous
- Pho
- Burger King
- Koliba
- Pirohi Hi
- Santa Fe
- LA Finger
- Kiosk cukrárenským sortimentom
- Kiosk s pekárenským sortimentom
- SUSHI Time
- Avia cafe
- Art café
- Art cafe bar
Zdroj: TS AVION