Beyoncé nestačí majetok 600 miliónov, rozbieha nový biznis s unikátnym nápojom

  • Beyoncé vstupuje do sveta prémiových nápojov
  • Svetu ukázala jej vlastnú značku whisky
Beyoncé
reprofoto:Instagram/beyonce
  • Beyoncé vstupuje do sveta prémiových nápojov
  • Svetu ukázala jej vlastnú značku whisky

Popová ikona Beyoncé prekvapila svojich fanúšikov a svet biznisu oznámením, že uvádza na trh vlastnú značku whisky s názvom SirDavis. Tento krok je ďalším dôkazom jej podnikateľského ducha a schopnosti rozširovať svoje impérium aj mimo hudobného priemyslu.

SirDavis nie je len ďalšou celebrity značkou alkoholu. Názov nesie hlboký osobný význam pre Beyoncé, keďže je pomenovaná po jej prastarom otcovi, Davisovi Hogueovi.

Ten bol údajne farmárom a výrobcom nelegálneho alkoholu na juhu USA počas prohibície, informuje Inc.

„Ak počúvate niektoré jej texty, ako napríklad ‚vnučka muža, ktorý pálil moonshine‘, whisky je doslova súčasťou jej rodovej línie a rodiny,“ vysvetľuje Cameron George, globálny šéf propagácie a miešania nápojov.

Pri tvorbe SirDavis Whisky Beyoncé spolupracovala s renomovanými odborníkmi z branže. Dr. Bill Lumsden, master distiller značiek Glenmorangie a Ardbeg, bol kľúčovou postavou pri vývoji tohto unikátneho nápoja.

 
 
 
 
 
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Príspevok, ktorý zdieľa Beyoncé (@beyonce)

„Strávili sme s ňou hodiny ochutnávaním rôznych druhov whisky, vrátane japonskej, americkej, škótskej a dokonca aj írskej, aby sme zistili, čo presne hľadá vo svojej vlastnej whisky,“ prezradil Lumsden.

Výsledkom je rafinovaná ražná whisky s nezvyčajným zložením – 51 % raže a 49 % sladového jačmeňa. Táto kombinácia je poctou predprohibičného štýlu Monongahela rye, ktorý sa kedysi vyrábal v Pensylvánii.

SirDavis sa vyrába v renomovanej destilérke MGP v Indiane a dozrieva v nových vypálených dubových sudoch. Následne je dokončená v sudoch po sherry Pedro Ximenez, čo jej dodáva jedinečný charakter.

Pri ochutnávke SirDavis možno cítiť vyvážené tóny ovocia a korenia. Napriek vysokému obsahu sladového jačmeňa je chuť výrazne ražná. V každom dúšku sa prelínajú noty sušeného ovocia, čerešní, vanilky, sladkého drievka a jemného náznaku mentolu.

„Chceli sme vytvoriť niečo, čo bude príťažlivé pre nových konzumentov, ale zároveň vzruší aj znalcov,“ vysvetľuje Lumsden filozofiu za SirDavis. George dodáva: „Je to akýsi návrat k starosvetskému štýlu ražnej whisky, ale videný súčasnou optikou.“

Beyoncé nie je len tvárou značky, ale aktívne sa podieľala na celom procese vývoja. Osobne ochutnávala rôzne vzorky zrejúcej whisky, kým sa nerozhodla pre túto konkrétnu ražnú whisky dozrievanú v sherry sudoch.

SirDavis Whisky už stihla získať uznanie odborníkov. Na prestížnej súťaži New York International Spirits Competition získala zlatú medailu. Fanúšikovia si ju môžu zakúpiť za odporúčanú maloobchodnú cenu 89 dolárov na webovej stránke značky. Od budúceho mesiaca bude dostupná aj v maloobchodných predajniach po celých Spojených štátoch, ako aj v Londýne, Paríži a Tokiu.

Vstup Beyoncé do sveta prémiových alkoholických nápojov nie je prekvapivý, ak vezmeme do úvahy jej podnikateľské úspechy. S odhadovaným majetkom presahujúcim 600 miliónov dolárov je jednou z najbohatších umelkýň na svete. Okrem príjmov z hudobnej kariéry a turné zarába aj na vlastnej značke oblečenia Ivy Park, kozmetickej línii a teraz aj na whisky SirDavis.

George verí, že SirDavis má potenciál demokratizovať svet whisky: „Dlhú dobu bola whisky trochu exkluzívna. Ale myslím si, že svet, ktorý vytvárame pod vedením pani Knowles-Carterovej so SirDavis, je oveľa demokratickejším priestorom pre ľudí, ktorí možno doteraz neboli do sveta whisky začlenení tak, ako dúfame, že budú v budúcnosti.“

Hoci je nepravdepodobné, že by sme Beyoncé videli osobne rozdávať vzorky v obchodoch, ako to robia niektoré iné celebrity so svojimi značkami, SirDavis má ambície stať sa organickou súčasťou sveta prémiových alkoholických nápojov.

S Beyoncé za kormidlom a kvalitným produktom v rukách má SirDavis Whisky všetky predpoklady na to, aby sa stala ďalším úspešným projektom v portfóliu tejto multitalentovanej umelkyne a podnikateľky.

Zdroje: CNW, Inc.

Najnovšie videá

Trendové videá