Biznis v Bratislave rozbehli vďaka pizzi: Slováci si mylne myslia, že sa v našej krajine nedá podnikať
- V posledných rokoch sa na Slovensku výrazne zvýšil záujem o kvalitnú pizzu
- Čoraz viac ľudí si uvedomuje, že pizza nemusí byť len rýchlym a lacným občerstvením
- V posledných rokoch sa na Slovensku výrazne zvýšil záujem o kvalitnú pizzu
- Čoraz viac ľudí si uvedomuje, že pizza nemusí byť len rýchlym a lacným občerstvením
Tento trend potvrdzuje aj neustále rastúca konkurencia medzi pizzeriami, ktoré sa predbiehajú v ponuke autentických talianskych receptov, čerstvých surovín a jedinečných kombinácií chutí.
Jedným z hlavných dôvodov, prečo Slováci nedajú dopustiť na poctivú pizzu, je bez pochýb aj rastúca informovanosť a náročnosť spotrebiteľov, ktorí sú už scestovaní a vedia, „čo je dobré“.
Cestovanie, internet a popularita kulinárskych šou našťastie priniesli aj k nám nový pohľad na gastronómiu. Ľudia už nechcú jesť len rýchle občerstvenie, ale vyhľadávajú kvalitu a autenticitu, za ktorú sú ochotní zaplatiť aj vyššiu cenu, čo v našich pomeroch znamená viac ako 10 eur za pizzu.
V Bratislave nájdeme množstvo pizzerií, ktoré sa snažia ponúknuť zákazníkom čo najautentickejší zážitok. Medzi nimi vynikajú také, ktoré sa držia tradičných postupov a surovín. Napríklad používajú taliansku múku typu „00“, San Marzano paradajky, mozzarellu di bufala a extra panenský olivový olej či pistácie.
Niektoré pizzerie si potrpia aj na tom, aby si nechali doviezť pec na drevo priamo z Talianska, často ňou chcú dosiahnuť pravú neapolskú chuť.
Konkurencia je však tvrdá a neustále rastie. Nové pizzerie sa otvárajú takmer na každom rohu a každá sa snaží prísť s niečím výnimočným, čo by prilákalo zákazníkov.
Práve na pizzu sa rozhodol staviť všetky karty aj tím zakladateľov značky Solo pizza, ktorú v centre Starého Mesta neprehliadneš.
Tím Solo Pizza tvorí skupina ľudí vo veku od 25 do 40 rokov, ktorí už majú skúsenosti s prevádzkovaním rôznych gastronomických zariadení v našej krajine.
„Celý život sa venujeme gastrobiznisu. Láska k pizzi bola prvotným impulzom na založenie Solo Pizza. Verili sme a stále veríme, že náš koncept je jedinečný,“ prezradili nám.
Pre odomknutie obsahu zadaj svoj e-mail
Registrácia a platba bude dokončená po zadaní e-mailu.
Staň sa členom Startitup PREMIUM
a získaj neobmedzený prístup.
Predplatné môžeš zrušiť kedykoľvek.
V článku sa po odomknutí dozvieš
- Koľko investovali zakladatelia do začiatku podnikania v Solo Pizza?
- Akú návratnosť investície očakávajú?
- Aké výzvy prináša podnikanie v gastronomickom priemysle?
- Prečo je dôležité mať biznis plán pri zakladaní gastropodniku?
- Aké sú kľúčové prvky úspešného podnikateľského plánu v gastronómii?
Po odomknutí tiež získaš
- Články bez reklám
- Neobmedzený prístup k viac ako 75 000 článkom
- Exkluzívne benefity
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy