Bojovníkom za tradičnú slovenskú rodinu prekáža reklama s lesbičkami, spísali voči nej petíciu
- Organizácia Slovenský dohovor za rodinu, ktorá bojuje za tradičnú rodinu a proti LGBTI a gender ideológii, si našla nového nepriateľa
- Tentokrát je ním televízia Joj, ktorá odvysielala vianočnú reklamu parfumérie Douglas
- Organizácii vadí skutočnosť, že vo vianočnej reklame sa bozkávajú dve ženy
- Spísala voči ním petíciu, kde homosexuálne správanie označila za sexuálnu deviáciu
- Organizácia Slovenský dohovor za rodinu, ktorá bojuje za tradičnú rodinu a proti LGBTI a gender ideológii, si našla nového nepriateľa
- Tentokrát je ním televízia Joj, ktorá odvysielala vianočnú reklamu parfumérie Douglas
- Organizácii vadí skutočnosť, že vo vianočnej reklame sa bozkávajú dve ženy
- Spísala voči ním petíciu, kde homosexuálne správanie označila za sexuálnu deviáciu
Organizácia Slovenský dohovor za rodinu, ktorá bojuje za tradičnú rodinu a proti LGBTI a gender ideológii si našla nového nepriateľa. Tentokrát je ním televízia Joj, ktorá odvysielala vianočnú reklamu parfumérie Douglas. Organizácii konkrétne vadí skutočnosť, že vo vianočnej reklame sa bozkávajú dve ženy.
Reklama zachytáva dve ženy, ktoré sú zrejme v romantickom vzťahu, pričom jedna z nich sa rozhodne obdarovať svoju polovičku parfumom, a tá sa jej zato odmení bozkom. Počas bozkávania zablokujú dopravu, ale keďže ide o dojemný moment, vodičom to nijako neprekáža.
Prekáža to ale organizácii, ktorá sa rozhodla proti reklame spísať petíciu. „Pre nás, nižšie podpísaných slovenských televíznych divákov, rodičov a starých rodičov, je absolútne neprijateľné, aby bol na jednom z hlavných televíznych programov prezentovaný homosexuálny životný štýl.“
Prekáža im aj to, že reklama sa dostala do vysielania vo vianočnom čase. „Obzvlášť v hlavnom vysielacom čase a tiež v spojení s blížiacimi sa Vianocami, ktoré stále drvivá väčšina obyvateľov Slovenskej republiky vníma ako jeden z najvýznamnejších kresťanských sviatkov,“ píše sa v petícii, ktorá žiada stiahnutie reklamy z vysielania.
Petíciu zatiaľ podpísalo viac ako 3-tisíc ľudí. Reklamu vysielajú aj mnohé české televízie, obyvatelia Česka ale petície zatiaľ nespisujú.
Homosexualita nie je choroba a ani parafília
Organizácia sa odvoláva na § 1 vyhlášky 589/2007 Ministerstva kultúry, ktorý klasifikuje ako nevhodný a neprístupný pre vekovú skupinu maloletých do 18 rokov taký obsah, ktorý vyobrazuje sexuálne scény, scény promiskuitného správania alebo násilného charakteru, ktoré sú prezentované ako zábava alebo ak ide o sexuálne deviácie.
Slovo sexuálne deviácie organizácia označila hrubým písmom, čiže očividne naznačuje, že homosexuálne správanie je deviácia. Homosexualita pritom v súčasnosti nie je považovaná ani za chorobu, ani za deviáciu.
Samotný výraz sa už v psychiatrii nepoužíva a nahradil ho výraz parafília. Medzi parafílie patrí napríklad sexuálny sadizmus alebo masochizmus, pedofília, nekrofília, zoofília alebo fetišizmus.
Organizácia, ktorá sama seba označuje ako brániacu tradičné hodnoty, často na svojom facebookovom profile zdieľa homofóbne príspevky, inokedy jej vadí aj feminizmus, potraty, eutanázia alebo „gender ideológia“.
Šťastím je, že zatiaľ členovia organizácie nezistili, na čo sa ich deti pozerajú vo videoklipe Miley Cyrus a Dua Lipy, lebo už by spisovali petíciu aj voči nim.
Čítajte viac z kategórie: Inovácie a Eko