Brand manažérka Absolut vodky: Slovákom sme cinkli na veľmi citlivú strunu
- Slovenskom posledné týždne rezonovala kampaň Absolut vodky, ktorá rozdelila našu krajinu na dve skupiny
- Väčšina zo Slovákov ju miluje, ale našla sa aj skupina ľudí, ktorí na sociálnych sieťach zanechali množstvo negatívnych komentárov
- O tom, že kampaň so Slovenkou tmavšej pleti, Natáliou, rozbúrila diskusie, nám prišla porozprávať brand manažérka Absolut vodky Zuzana Magálová a kreatívny riaditeľ z tvorcovskej agentúry Vlado Kurek
- Slovenskom posledné týždne rezonovala kampaň Absolut vodky, ktorá rozdelila našu krajinu na dve skupiny
- Väčšina zo Slovákov ju miluje, ale našla sa aj skupina ľudí, ktorí na sociálnych sieťach zanechali množstvo negatívnych komentárov
- O tom, že kampaň so Slovenkou tmavšej pleti, Natáliou, rozbúrila diskusie, nám prišla porozprávať brand manažérka Absolut vodky Zuzana Magálová a kreatívny riaditeľ z tvorcovskej agentúry Vlado Kurek
Kampaň sa Slovákom prvýkrát ukázala prostredníctvom krátkeho teasingu na facebookovej stránke Absolut. Len pár dní na to ukázala video, v ktorom značka odhalila svoje posolstvo v rámci úplne nového pozicioningu pre slovenský trh.
„Slovenské mamičky, pekné dcéry máte,“ spieva v úvode spotu jeho hlavná hrdinka. Tá sa divákom však odhaľuje až v posledných sekundách spotu a prihovára sa im slovami „Som Natalie a aj ja som Slovenka.“ Dodáva, že Slovensko už dávno žije všetkými farbami a divákom radí, aby sa aj oni vykašľali na predsudky. „Poď žiť, nechaj žiť!,“ prízvukuje.
A práve o tomto videu Slováci diskutovali posledné dva týždne na internete, na ulici, v baroch či kaviarňach. Podľa komentárov v diskusiách môžeme vidieť, že mnohí ľudia na Slovensku ešte nie sú pripravení na to, aby v reklame videli hlavnú hrdinku tmavšej pleti, ktorá sa dokonca stane tvárou značky. Vidieť sme to mohli aj pri dvoch slovenských prevádzkach, ktoré sa na základe kampane rozhodli, že prestanú predávať Absolutku svojim zákazníkom a veľkolepo ju chceli vylievať do kanála. Viac čítaj TU!
My sme si ku nám do Startitupu pozvali brand manažérku značky Absolut Zuzanu Magálovú a kreatívneho riaditeľa z agentúry Triad Advertising Vlada Kureka, ktorí nám pár dní po tom, ako kampaň uzrela svetlo sveta, povedali, čo je na najnovšej komunikácii Absolutky fascinujúce, ako dlho ju pripravovali a prečo v prenesenom slova zmysle presiahla reklamný brejk.
Dozvieš sa tiež to, ako sa reklama stala súčasťou spoločenskej diskusie a to, ako značka cinkla Slovákom na veľmi citlivú strunu a odhalila veci, ktoré boli dovtedy pod povrchom.
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy