Bratislava sa dočkala ultimátneho junk foodu. Vybrali si trúfalú lokalitu
- Na podnikanie si vybrali takzvaného čierneho Petra Bratislavy
- Ich trhané mäso je tajomstvom podniku
- Na podnikanie si vybrali takzvaného čierneho Petra Bratislavy
- Ich trhané mäso je tajomstvom podniku
Obchodná ulica v Bratislave je známou lokalitou mladých ľudí počas víkendových večerov. Pomaly, ale isto, sa mení táto Bratislavčanmi známa ulica na ulicu s dobrým jedlom.
V minulosti si mohol byť zvyknutý, že nič okrem „slajsu“ pizze a kebabu tu pred piatkovou párty nenájdeš. Prvý veľký boom prišiel s burgrárňou Quinsboro, ktorá ukázala, že gastro podnikatelia sa tejto ulice báť skutočne nemusia.
Po novom môžeš v epicentre bratislavského nočného života zažiť novú prevádzku s rôznymi druhmi streetfoodu. Ich názov je naozaj trúfalý a niektorí by povedali, že až na hrane. Streetfood PoPichi pritom založili kuchári s dlhoročnými skúsenosťami.
Inšpirovalo ich cestovanie
Koncept PoPichi vznikol pod záštitou siete No.5 Group. Je to pestré zoskupenie ľudí s obrovskou vášňou pre gastronómiu, ktorí sa neboja priniesť aj niečo netradičné. Keďže sa táto partia skladá z viacerých ľudí, tak nám prezradili iba ich vekový priemer – 38 rokov.
Aby sme však odkryli tajomstvá, na menu tohto podniku pracovala šikovná dvojica kuchárov, konkrétne Vít Slezák a Iggy Spokojný. Znova sa tým len ukazuje, ako sa aj samotná gastronómia stále vyvíja a aj kuchári z klasických reštaurácií chcú nazrieť do sveta rýchleho občerstvenia.
V podnikaní sú ako doma, keďže sa mu venovali už od 18 rokov a angažovali sa v rôznych segmentoch. Veľkú rolu hralo aj cestovanie po svete, ktoré bolo ich veľkou súčasťou. Aj vďaka nemu totiž našli inšpirácie na tento projekt.
Prvý impulz na založenie PoPichi vznikol, keď si uvedomili, že so svojimi ostatnými projektami nemierili až tak na mladú generáciu. Preto sa rozhodli vrhnúť sa do streetfoodu, ktorý je čoraz populárnejší.
„Vedeli sme, že dokážeme pripraviť kvalitné a chutné jedlo, a chceli sme ho priniesť aj verejnosti. Pripravujeme rôzne koncepty so zameraním na rôzne cieľové skupiny, no chceli sme potešiť aj mladších, medzi ktorými je street food stále veľmi obľúbený a ktorí ocenia nielen trefný názov, ale aj netradičné chute a kvalitný junk food.“
Pre odomknutie obsahu zadaj svoj e-mail
Registrácia a platba bude dokončená po zadaní e-mailu.
Staň sa členom Startitup PREMIUM
a získaj neobmedzený prístup.
Predplatné môžeš zrušiť kedykoľvek.
V článku sa po odomknutí dozvieš
- Prekvapila ich neochota zamestnancov
- Plánujú hneď ďalšiu prevádzku s rozšíreným výberom
- Nebránia sa ani expanzii do zahraničia
Po odomknutí tiež získaš
- Články bez reklám
- Neobmedzený prístup k viac ako 75 000 článkom
- Exkluzívne benefity
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy