Bubo bojuje o záujem Slovákov s protiamerickými náladami. „A nie je to vtipné? Je to kvôli klikom,“ hovorí šéf Fellner
- Cestovná kancelária Bubo v najnovšej reklame odkázala na tému súčasných protiamerických nálad
- Pre Startitup sa k téme vyjadril aj šéf cestovky Ľuboš Fellner
- Cestovka Bubo bola pre svoju reklamu kritizovaná už aj v minulosti
- Cestovná kancelária Bubo v najnovšej reklame odkázala na tému súčasných protiamerických nálad
- Pre Startitup sa k téme vyjadril aj šéf cestovky Ľuboš Fellner
- Cestovka Bubo bola pre svoju reklamu kritizovaná už aj v minulosti
Šéf cestovnej agentúry Bubo Ľuboš Fellner opäť balansuje na hrane. Po reklamnom prešľape, keď v minulosti vo videu lákal potenciálnych klientov utiecť pred koronavírusom do exotiky, jeho cestovka opäť pichla do citlivej témy. Startitup sa spojil so samotným Fellnerom a aj expertom na marketing, ktorý čerstvú snahu kancelárie zhodnotil.
Lákajú do Ameriky
Na Instagrame cestovnej kancelárie sa objavila „storka“ s americkou scenériou a šteklivou vetou: „Poď do USA skôr, než USA prídu k nám!“ Reklama na sociálnych sieťach totiž ponúka valentínsky zájazd do Spojených štátov za zvýhodnenú cenu.
Bubo tak na predaj zájazdov využil aj referenciu na súčasnú citlivú atmosféru ohľadom americko-slovenských vzťahov. Verejnosť, ale aj politikov, polarizovala nedávna téma okolo odklepnutia Obrannej dohody s USA.
Tá by mala priniesť našim spojencom určité výhody na slovenskom území, no kritici bijú na poplach a tvrdia, že Slovensko týmto „dealom“ príde o svoju suverenitu.
Dohode už dal zelenú vládny kabinet, kompetentní ju podpísali na čele s ministrom obrany Jaroslavom Naďom v Spojených štátoch a jednoznačne ju za burácania opozície schválila aj NR SR.
Pre odomknutie obsahu zadaj svoj e-mail
Registrácia a platba bude dokončená po zadaní e-mailu.
Staň sa členom Startitup PREMIUM
a získaj neobmedzený prístup.
Predplatné môžeš zrušiť kedykoľvek.
V článku sa po odomknutí dozvieš
- Cestovná kancelária Bubo zase dráždi verejnú mienku reklamou na citlivú tému
- Tentokrát ide o slovensko-americké vzťahy
- Startitup sa spojil aj so šéfom cestovky Ľubošom Fellnerom
- Ten vysvetlil, ako kontroverznú tému vníma
- Novú reklamu zhodnotil expert na reklamu Róbert Slovák
Po odomknutí tiež získaš
- Články bez reklám
- Neobmedzený prístup k viac ako 75 000 článkom
- Exkluzívne benefity