Burger King prišiel s geniálnou službou, ktorá zachráni hladných vodičov na cestách
- Hlad je nevyspytateľný a často príde v tú najnevhodnejšiu chvíľu
- Burger King prichádza so službou, ktorá ťa nikdy nenechá hladným
- A to ani v prípade, ak ostaneš trčať v dopravnej zápche
- Hlad je nevyspytateľný a často príde v tú najnevhodnejšiu chvíľu
- Burger King prichádza so službou, ktorá ťa nikdy nenechá hladným
- A to ani v prípade, ak ostaneš trčať v dopravnej zápche
Burger King čo sa týka reklamy opäť nesklamal. Najnovšia spolupráca fastfoodového giganta a newyorskej reklamnej agentúry We Believers, s ktorou už Burger King niekoľkokrát spolupracoval, trafila klinec po hlavičke a promuje službu, ktorou vyplnila dieru na trhu. Informuje o tom portál Designtaxi.com.
Ak si sa niekedy ocitol uprostred dopravnej zápchy a prepadol ťa hlad, nebola iná možnosť ako vydržať, kým sa z tejto nepríjemnej situácie dostaneš. Najnovšia služba fastfoodu s názvom Traffic Jam Whopper je podľa Adage.com zatiaľ dostupná v Mexico City.
Burger King týmto krokom myslí na hladných ľudí, ktorí uviazli v zápchach a sľubuje im doručenie svojich produktov priamo k ich autu aj napriek preplneným cestám, ktorými denne trpí takmer každá svetová metropola.
Aby všetko fungovalo a klapalo tak ako má, využívajú „doručovatelia“ na motorkách aktuálne dopravné informácie z aplikácie Waze a vodiči resp. zákazníci sú prostredníctvom interaktívnych reklamných bannerov pri hlavných cestných komunikáciach informovaní o tom, kedy im bude ich objednávka jedla doručená.
Jednoducho stačí, aby si človek v zápche zo svojho auta použitím aplikácie objednal jedlo na miesto svojej polohy, a to mu bude doručené. Poplatok za doručenie je rôzny v závislosti od toho, kde sa nachádza. Podľa údajov a štatistík portálu Adweek.com bol za prvý skúšobný týždeň zaznamenaný nárast objednávok o skvelých 63% a rovnako tak stúpol priemerný denný počet stiahnutí aplikácie 44 násobne.
Donáška je zatiaľ dostupná v Mexico City, ale podľa čoskoro by sa mala rozšíriť aj do Los Angeles, Šanghaja alebo do Sao Paulo.
zdroje: designtaxi.com; adage.com; adweek.com
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy