Burger King sa na nových strašidelných plagátoch vysmieva konkurenčnému McDonald’s
- Narodeninové oslavy v McDonald's spolu s firemným klaunom všetci poznáme
- Práve táto služba je terčom výsmechu od Burger Kingu
- Ten vyzýva rodičov, aby si rezervovali oslavu u nich a bez strašidelných klaunov
- Narodeninové oslavy v McDonald's spolu s firemným klaunom všetci poznáme
- Práve táto služba je terčom výsmechu od Burger Kingu
- Ten vyzýva rodičov, aby si rezervovali oslavu u nich a bez strašidelných klaunov
Nápaditosť a drzosť reklamných a marketingových kampaní Burger Kingu sú už starou známou záležitosťou. Je jedno či sa jedná o reklamný spot, printovú reklamu alebo obchodný či marketingový ťah, zväčša je to zásah do čierneho. Samozrejme, Burger King sa netají konkurenčným bojom s McDonald’s a aj z toho dôvodu ho často a veľmi rád podpichuje či zosmiešňuje vo svojich reklamných kampaniach, o ktorých sme tiež už niekoľkokrát písali.
Presne touto cestou sa podľa Adweek.com vybral aj v najnovšej printovej kampani, ktorú vytvorila oceňovaná španielska reklamná agentúra LOLA MullenLowe, s ktorou už Burger King spolupracoval počas minuloročného Halloweenu na kampani Scary Clown Night – každý, kto sa prezliekol za klauna dostal ich ikonický Whopper burger zdarma.
Aktuálna kampaň nadväzuje na kultúrny strach z klaunov, ktorých zobrazuje na reálnych fotografiách spolu s vystrašenými a uplakanými deťmi. V prípade, ak trpíš koulrofóbiou, teda panickým strachom z klanov, tak scrolluješ na vlastné riziko.
Každý z plagátov nesie totožný nápis, a to „Narodeniny by mali byť veselé“. Príď do Burger King a rezervuj si narodeninovú párty bez klaunov. Týmto krokom Burger King podľa portálu Popculture.com varuje rodičov, aby sa držali ďalej od narodeninových osláv svojich ratolestí v McDonald’s, ktoré sú veľmi populárne aj v našich končinách.
„Burger King vie, že narodeniny sú pre deti veľmi dôležité a veríme, že by mali byť zábavné a bez klaunov. Radi by sme boli súčasťou dobrých spomienok detí a nie tých strašidelných, ako to majú deti s traumatickým zážitkom na týchto reklamách,“ cituje v oficiálnej správe reklamná agentúra LOLA MullenLowe vyjadrenie riaditeľa pre globálny marketing Marcelo Pascoa.
Zaujíma ťa, do akej miery sú plačúce a vystrašené deti na fotografiách autentické alebo išlo len o predstieranie strachu kvôli fotografii? Hovorca Burger King pre portál Today.com potvrdil, že reklamný tím použil skutočné fotografie zo skutočných narodeninových párty a autentickejšie tieto fotografie už viac nemôžu byť.
zdroje: adweek.com; popculture.com; today.com; lola-mullenlowe.com