Burger King ukázal röntgenové snímky zákazníkov, ktorí sa zranili pri jedení ich burgrov

  • Burger King patrí medzi špičku fastfoodov na celom svete.
  • Ani pokiaľ ide o reklamné kampane vôbec nezaostáva, práve naopak.
  • Nápad s röntgenovým snímkom reálnych zákazníkov patrí medzi jednu z najoriginálnejších kampaní.
pixabay.com/@AlarconAudiovisual - unsplash.com/@angelovisuals
  • Burger King patrí medzi špičku fastfoodov na celom svete.
  • Ani pokiaľ ide o reklamné kampane vôbec nezaostáva, práve naopak.
  • Nápad s röntgenovým snímkom reálnych zákazníkov patrí medzi jednu z najoriginálnejších kampaní.

Burger King je známy vďaka svojim originálnym reklamným kampaniam a ani tentokrát neostal svojej povesti nič dlžný. Aktuálne uvádza novú printovú kampaň s názvom „Varovali sme vás, že to bolo veľké“. O kampani informuje portál Adweek.com.

Stredobodom kampane je samozrejme snaha poukázať na kvalitu a jedinečnosť produktov svetoznámeho fastoodového reťazca. Zvolili naozaj neobyčajnú cestu, keď sa „tvárou“ najnovšej kampane stali röntgenové snímky ich skutočných zákazníkov, ktorí si pri konzumácií ich kultového burgru Whopper alebo Mega Stacker privodili zranenia sánky resp. čeluste.

Ide o skvelé promo svojich produktov a o poukázanie na „obrovské“ rozmery ich burgrov, ktoré sú tak veľké, až spôsobujú svojim zákazníkom zranenia.

https://www.instagram.com/p/Bwy4SfAFF07/?utm_source=ig_web_copy_link

Jednoduché plagáty s röntgenovým snímkom lebky doplnené skvelým nápadom v pravom dolnom rohu, a to tweetom osôb, ktoré zranenie utrpeli. Plagáty sú vo vysokom rozlíšení na portáli Thedrum.com a odhaľujú, čo napísali osoby na Twitter: „Myslím si, že som jediná osoba, ktorá si poranila sánku pri jedení Whopper“ alebo „05:30 am som si vykĺbil sánku pri jedení Stacker.“ 

Za nápadom stojí reklamná agentúra David São Paulo, ktorá už v minulosti s Burger Kingom niekoľko krát spolupracovala.

zdroj: adweek.com; adsoftheworld.com; thedrum.com

Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy

Najnovšie videá

Trendové videá