Coca-Cola trefne reaguje na nahrávku Gorily. Baví celý internet
- Spoločnosť Coca-Cola reaguje na aktuálne spoločenské dianie na Slovensku, ktoré sa točí najmä okolo údajnej nahrávky Gorila
- Spoločnosť predstavuje reklamný vizuál, ktorý ťa určite pobaví
- Upozornila naň aj satirická stránka Zomri
- Spoločnosť Coca-Cola reaguje na aktuálne spoločenské dianie na Slovensku, ktoré sa točí najmä okolo údajnej nahrávky Gorila
- Spoločnosť predstavuje reklamný vizuál, ktorý ťa určite pobaví
- Upozornila naň aj satirická stránka Zomri
Slovensko v posledných dňoch žije údajnou 39 hodinovou nahrávkou kauzy Gorila. V tejto nahrávke zaznie aj hlas podobný Róbertovi Ficovi, ktorý si na pitie pýta obyčajnú „Kolu”.
Neskôr sa na internete objavila aj fotografia z oslavy volebného víťazstva SMER-u, kedy nášho už bývalého premiéra jeho kolegovia nesú na rukách a on s úsmevom na perách stíska už spomínanú fľašku červenej Coca-Coly. V tomto čase dokonca vznikla aj špeciálna webová stránka ficokola.sk, ktoré je však už dnes minulosťou.
Spoločnosť Coca-Cola nenechala na seba dlho čakať a na aktuálne spoločenské dianie v spoločnosti reaguje trefným reklamným vizuálom so vše hovoriacim claimom „Konečne ju počujete.”
Zverejnenie údajnej nahrávky Gorily ide spoločnosti Coca-Cola do rany, nakoľko len pred čas predstavila kampaň s názvom „The First Print Ads You Can Hear” („Prvá printová reklama, ktorú je počuť”). Ide o vizuál, ktorý má ukázať, že aj obyčajný obrázok môže v tvojom mozgu vyvolať špecifický zvuk.
Fotografie reklamnej kampane zobrazujú momenty pri otváraní plechovky a sklenenej fľaše či syčiace bublinky navrchu pohára. Jej podstatou je, že konzument si má pri pohľade na fotografie predstaviť ikonické zvuky, ktoré tieto momenty sprevádzajú. Súčasťou každej fotografie je aj provokatívny text „Try Not To Hear This” („Skúste to nepočuť”).
Zdroj: Adweek.com, Zomri