Dedoles dokazuje, že je slovenskou elitou. Zisk firmy za rok 2020 narástol takmer o 500 percent

  • Slovenská firma dosiahla minulý rok tržbu takmer 50 miliónov eur
  • Výrazne sa zvýšil aj zisk, nárast predstavuje neuveriteľných 496 percent
pjimage – 2021-08-03T165123.463
Facebook/Dedoles
  • Slovenská firma dosiahla minulý rok tržbu takmer 50 miliónov eur
  • Výrazne sa zvýšil aj zisk, nárast predstavuje neuveriteľných 496 percent

Slovenská firma Dedoles je známa každému z nás a patrí medzi slovenskú špičku. Dokazujú to aj údaje z portálu Finstat. Podľa nich zvýšila spoločnosť v roku 2020 svoj zisk o 496 percent a jej tržby narástli o 239 percent. 

Tržby za rok 2020 tak predstavujú 49,44 milióna eur a zisk 3,42 milióna eur. Firma vznikla v roku 2012, a teda netrvalo ani 10 rokov, kým sa stala slovenskou topkou. 

zdroj: Finstat.sk

Podpora LGBTI komunity

„Mrzí nás, koľko nenávisti v dnešnej dobe táto téma rozprúdila. Rešpektujeme názor každého, ale zároveň ako silná značka cítime zodpovednosť aj voči všetkým menšinám, ktoré tu žijú. Ctíme si – ži a nechaj žiť,“ objasňuje značka.

Svoju podporu k LGBTI komunite sa Dedoles rozhodol vyjadriť ešte intenzívnejšie. Značka deklarovala, že za každý komentár pod ich Pride postami na Facebooku alebo Instagrame venuje 1 euro Fondu pre podporu LGBT+ komunity v Nadácii Pontis. Nezáležalo ani na tom či ide o pozitívny alebo „hejterský“ komentár.

zdroj: Dedoles

Dedoles svoj prísľub splnil. Vyzbierané peniaze jeho tím odovzdal počas stretnutia so zakladateľmi Fondu pre podporu LGBT+ komunity v Nadácii Pontis. V podniku Tepláreň im odovzdali šek na 5 000 eur práve za kampaň Dúhové komentáre. Počas stretnutia zároveň diskutovali na tému „Ako pomôžem LGBT+ komunite na Slovensku?“

Náročné začiatky

Asi každý úspešný podnikateľ potvrdí, že začiatky sú vždy náročné. Človek vkročí do novej vody a v podstate sa v nej musí naučiť plávať sám, so všetkým, čo to prináša.

Inak to nebolo ani v prípade Jaroslava. „Začiatky môjho podnikania boli dosť ťažké. Nemal som kapitál ani potrebné skúsenosti. Zo začiatku som sa len učil a snažil sa pochopiť, čo sa v biznise deje. Ťažko mi niekto mohol opisovať ako to robiť, keď som nemal ani tušenie, o čom to celé je,“ opisuje.

zdroj: Dedoles

Zlom nastal v roku 2015, kedy sa značke podarilo nastaviť nový základný e-commerce business model. „Začalo to automatizáciou, zákazník si objednal tovar na stránke a objednávka prešla do ERP, následne sa v ERP vybavila, expedovala a zákazník dostal na email notifikácie o celom tomto procese,“ opisuje Jaroslav.

Práve dizajn tohto procesu bol kľúčový moment pre rozvoj značky Dedoles. Podarilo sa im zefektívniť procesy a v tomto momente sa začali nazývať úspešným biznisom. 

zdroj: Dedoles

Prvou hodnotou je dobro a ľudskosť. Keď k sebe pristupujeme ľudským a dobrým spôsobom, vieme sa dohodnúť a tešiť sa zo života, bez dýk do chrbta. Práve za týmto výrokom si Jaroslav stojí. „Snažíme sa byť dobrými nielen smerom do vnútra do seba, ale aj smerom von. Priniesť dobro tejto spoločnosti a snažiť sa zlepšiť svet okolo nás rôznymi spôsobmi,“ vysvetľuje.

Podporuješ LGBTQ komunitu?

Značka sa taktiež drží nikdy nekončiaceho sa zlepšovania. Táto hodnota je pre Jaroslava hlavný dôvod ich úspechu. V značke Dedoles stále testujú nové veci. Taktiež postupne zlepšujú každý aspekt firmy, aby bola životaschopná a konkurencie schopná.

Treťou hodnotou je pre značku odvaha a zdravá drzosť. „Nebojíme sa stanoviť si veľké ciele a mieriť vysoko. Púšťame sa do odvážnych projektov a robíme drzé kroky vpred. Čoho dôkazom sú napríklad naše škrečky v reklamách. Celý náš marketing môžu ľudia vnímať ako drzý,“ konštatuje Jaroslav.

Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy

Najnovšie videá

Trendové videá