Digital PIE aj tento rok láme rekordy v počte registrácií

Na Slovensku kontinuálne rastie záujem o digitálne projekty, čo sa každým rokom odzrkadľuje aj na počte prihlášok do Digital PIE. Do IX. ročníka prestížnej súťaže v digitálnom marketingu organizátori aj tento rok zaznamenali rekordný počet registrácií. Aj vy ste už zvedaví, kto tento rok vyslúži PIE?
Rekordný IX. ročník Digital PIE
- 322 registrácií s nárastom takmer 20 % oproti minulému roku
- 51 prihlásených agentúr s nárastom o 28 %
- najväčší záujem o kategóriu IDEA – 133 registrácií
- rekordný počet prihlášok do špeciálnej kategórie Digital Media Solution
- až 34 registrácií v novej podkategórií Kampaň
V priebehu marca budú špecializované poroty v jednotlivých kategóriách práce posudzovať a už čoskoro sa môžete tešiť na zverejnenie shortlistových ocenení. Víťazov hlavných ocenení PIE sa dozviete na slávnostnom galavečeri, ktorý sa bude konať 23. apríla v bratislavskom KC Dunaj.
Vyhlasovateľom súťaže Digital PIE je Asociácia digitálnych marketingových agentúr (ADMA) v spolupráci so združením TheMarketers.biz. Cieľom je prostredníctvom špecializovaných porôt komplexne ohodnotiť najlepšie projekty v oblasti digitálneho marketingu v uplynulom roku.
Partnermi tohtoročného Digital PIE sú spoločnosť Hyundai, ktorá podporuje PERFORMANCE, združenie IAB Slovakia pri kategórií DMS a Telekom, ktorý podporuje EXECUTION. Partnerom súťaže je tiež Slovenská sporiteľňa. Všetkých aktuálnych partnerov Digital PIE nájdete na webe digitalpie.sk.