Diplomovku pretavila na netradičný biznis: Anna svojimi výrobkami obohacuje intimitu a uľahčuje život ženám
- Anna Marešová je zakladateľkou značky exkluzívnych e*otických pomôcok Whoop.de.doo
- Jej produkty sú dotiahnuté do tých najmenších detailov
- Anna Marešová je zakladateľkou značky exkluzívnych e*otických pomôcok Whoop.de.doo
- Jej produkty sú dotiahnuté do tých najmenších detailov
Od produktového dizajnu, pri ktorom navrhovala napríklad aj interiér električiek, sa dostala až po výrobu pomôcok na zlepšenie intímnych chvíľ. Reč je o Anne Marešovej a dnes si prinesieme príbeh jej nevšedného podnikania, ktorý vzrástol na základe projektu diplomovej práce.
Anna si uvedomovala akúsi vulgárnosť celého priemyslu s týmito druhmi pomôcok, a tak prišla s vlastným konceptom, ktorý má ľuďom ukázať, že aj e*otická pomôcka môže pôsobiť ľahko, elegantne a zároveň nežne.
Jej osobnou výzvou sa stalo nabúranie tabu v oblasti e*otických pomôcok. Chcela jednoducho a otvorene hovoriť o tom, čo ľuďom robí radosť.
„Zrazu to nebolo len o pomôckach, ale o s*xualite všeobecne, o zdraví a ďalších oblastiach s tým spojených. Či už je to povolené panvové dno po pôrode, inkontinencia alebo komunikácia s partnerom na tému posteľ.“
Anna zhromaždila všetky svoje úspory i stavebné sporenie a skúsila rozbehnúť biznis na vlastnú päsť, bez investora. „S odstupom času vidím, že som si vybrala tú najťažšiu možnú cestu, ale pre mňa tú jedinú správnu.“
Tvrdí, že práve vďaka tomuto kroku sa mohla držať svojho pôvodného návrhu a nepoľavovať z kvality. „Keď som Whoop · de · doo navrhovala, premýšľala som o tom, ako by mali pomôcky pôsobiť a aké by mali vyvolávať emócie. Cítila som tri pocity – nehu, čistotu a bezpečie.“
Pre odomknutie obsahu zadaj svoj e-mail
Registrácia a platba bude dokončená po zadaní e-mailu.
Staň sa členom Startitup PREMIUM
a získaj neobmedzený prístup.
Predplatné môžeš zrušiť kedykoľvek.
V článku sa po odomknutí dozvieš
- Anna Marešová je produktová dizajnérka, ktorá sa zameriava najmä na priemyselný dizajn
- Ľudí pobláznila jej značkou intímnych pomôcok, ktoré búrajú predsudky
- „Oblasť erotického priemyslu mi pripadala vulgárna a pri predstave, že používam niektorý z ponúkaných produktov, som pocítila hanblivosť,“ tvrdí dizajnérka.
Po odomknutí tiež získaš
- Články bez reklám
- Neobmedzený prístup k viac ako 75 000 článkom
- Exkluzívne benefity
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy