Dizajnér dokazuje, že v minimalizme je krása. Produktom svetových značiek dal perfektný vzhľad
- Starbucks, McDonald's či Coca-Cola
- Páčili by sa ti tieto produkty viac, ak by vyzerali takto?
- Turecký grafický dizajner stavil na staré zlaté pravidlo, že v jednoduchosti je krása
- Starbucks, McDonald's či Coca-Cola
- Páčili by sa ti tieto produkty viac, ak by vyzerali takto?
- Turecký grafický dizajner stavil na staré zlaté pravidlo, že v jednoduchosti je krása
Nie je žiadnym tajomstvom, že dizajn, obal a logo predáva produkt a jeho samotný obsah je koncovému spotrebiteľovi buď už známy alebo je rozhodovanie kúpy kvôli obsahu často až sekundárnym ukazovateľom. Nie je to po prvýkrát, čo sa dizajnér pohral s obalmi notoricky známych svetových značiek a trochu ich „vyčistil“. A to aj napriek tomu, že spotrebiteľovi je stále jasné, o akú značku ide.
Aktuálne nás zaujal „redizajn“ grafického dizajnéra Bilala Koça, ktorý dal produktom Starbucksu či McDonald’s naozaj minimalistický dizajn.
https://www.facebook.com/BKTasarim/photos/a.711375708974277/711375902307591/?type=3&theater
https://www.facebook.com/BKTasarim/photos/a.711375708974277/711375782307603/?type=3&theater
https://www.facebook.com/BKTasarim/photos/a.711375708974277/711375802307601/?type=3&theater
Tak čo, siahol by si po tomto produkte, ak by nevyzeral tak, ako si už zvyknutý?
Viac z portfólia tureckého dizajnéra si môžeš pozrieť TU.
Čítajte viac z kategórie: Biznis a startupy
Zdroj: Behance