Do Bratislavy sa vo veľkom štýle vracia známy reťazec. Čoskoro otvára veľkú predajňu

  • Coop Jednota otvára veľkú prevádzku v Bratislave
  • Doteraz pritom mala v hlavnom meste len dve malé predajne
  • Pripravila prekvapenia pre zákazníkov
Nákup, rodina, potraviny, rodinný nákup v novom obchode
Archív Canva
  • Coop Jednota otvára veľkú prevádzku v Bratislave
  • Doteraz pritom mala v hlavnom meste len dve malé predajne
  • Pripravila prekvapenia pre zákazníkov

Do hlavného mesta sa vo veľkom vracia značka supermarketov Coop Jednota. Doteraz totiž mala v celej Bratislave len dve malé prevádzky na Dulovom námestí a Mierovej ulici.

To sa však čoskoro zmení, informoval portál Mediaklik. Už v piatok (10. novembra) o 10:00 hod sa v novej nákupnej zóne Tehelko otvára veľký Tempo SUPERMARKET.

Jeho rozloha má presahovať 1 600 metrov štvorcových. Ide pri tom o o nákupnú zónu v priestoroch futbalového štadióna Tehelné pole, respektíve Národného futbalového štadióna.

Coop Jednota Nové Zámky, ktorá bude predajňu v Tehelku prevádzkovať, informuje, že v deň otvorenia predajne zákazníkov čaká viacero prekvapení. Medzi nimi môžeš počítať s darčekom pre každého zákazníka. Okrem toho však na predajni dostaneš kupón v hodnote 3 eur na ďalší nákup, ak si v piatok kúpiš položky za viac ako 20 eur.

Zapojíš sa tiež do súťaže o darčekové koše a nákupné poukážky, čaká ťa množstvo ochutnávok a iných špeciálnych akcií.

Coop Jednota tvrdí, že viac ako 70 percent tovarov pochádza od slovenských dodávateľov a výrobcov.

Ekologický maloobchod

Ako informuje agentúra TASR, zodpovedný a transparentný prístup k ochrane životného prostredia je súčasťou etiky v podnikaní. Vyplýva to zo slov predsedu Slovenskej obchodnej a priemyselnej komory (SOPK) Petra Mihóka.

Podľa riaditeľky odboru marketingu spoločnosti COOP Jednota Slovensko Margaréty Nosáľovej je projekt Jednotne-ekologicky príkladom ekologického projektu v maloobchode. V rámci neho nájdeš na produktoch symboly zberných nádob.

„S odborným garantom sme projekt spustili v roku 2021, pričom sme sa pozreli na 750 výrobkov našich vlastných značiek,“ hovorí.

Ak však takéto programy majú poriadne fungovať, podľa Mihóka musí celá spoločnosť spojiť sily.

„Aby mohli podnikatelia inovovať, musí fungovať veda, ktorá tie inovácie vymyslí. Zapojiť sa musí aj exekutíva, ktorá výstupy vedy inštitucionalizuje a vytvorí podmienky na podnikanie v súlade so životným prostredím tak, aby firmy fungovali, vyrábali, tvorili zdroje pre štátny rozpočet a pomáhali tak ekonomike i spoločnosti rásť,“ uviedol.

„Hospodársky rozvoj by mal byť najmä o menšom množstve odpadu, vyššom raste a technologických inováciách,“ uzavrel Mihók.

Návrh z EÚ

Projektový manažér Slovenského združenia pre značkové výrobky (SZZV) Roman Šterbák upozornil na návrh nariadenia Európskeho parlamentu (EP) a Rady o odpadoch z obalov.

Jeho hlavným cieľom je zníženie týchto odpadov na obyvateľa o 15 % v roku 2040 v porovnaní s rokom 2018.

„Priemysel má však obavy o rýchlom prijatí návrhu bez diskusie, ako aj overenia vedeckých a odborných poznatkov,“ dodal Šterbák.

V rámci princípu jednotného trhu ide podľa neho o snahu nariadenia, teda obmedzenia prijatia lokálnych požiadaviek niektorých členských štátov. Taktiež sú tu podľa Šterbáka obavy o zabezpečení recyklácie malých obalov vo veľkom rozsahu.

„Bráni tomu infraštruktúra pri ich triedení, teda prepadávanie cez sitá v rámci optických liniek,“ objasnil.

Zdroje: Mediaklik, Coop Jednota Nové Zámky, TASR

Najnovšie videá

Trendové videá